LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 3 Nov 2018 #3,741 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Tror vel egentlig at oppgaven er fri - i følge robertaas' egne regler...
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Tror vel egentlig at oppgaven er fri - i følge robertaas' egne regler...
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 16 Nov 2018 #3,742 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? LN-KOG said: Tror vel egentlig at oppgaven er fri - i følge robertaas' egne regler... Click to expand... Da er det vel på tide å dra i gang denne tråden igjen.... "Hva flyr vi over her?" Scooter01
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? LN-KOG said: Tror vel egentlig at oppgaven er fri - i følge robertaas' egne regler... Click to expand... Da er det vel på tide å dra i gang denne tråden igjen.... "Hva flyr vi over her?" Scooter01
Wig-wag ScanFlyer Gold Medlem 16 Nov 2018 #3,743 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Stavern? (Fylle på tekst)
Scooter01 ScanFlyer Old Medlem 16 Nov 2018 #3,744 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Wig-wag said: Stavern? Click to expand... Jepp :thumbup Minnehallen til tapte sjøfolk til høyre i bildet. Scooter01
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Wig-wag said: Stavern? Click to expand... Jepp :thumbup Minnehallen til tapte sjøfolk til høyre i bildet. Scooter01
Wig-wag ScanFlyer Gold Medlem 10 Dec 2018 #3,746 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Å. Det er meg, det hadde jeg glemt. Jeg har faktisk et bilde på lur, kommer i løpet av dagen.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Å. Det er meg, det hadde jeg glemt. Jeg har faktisk et bilde på lur, kommer i løpet av dagen.
Wig-wag ScanFlyer Gold Medlem 10 Dec 2018 #3,747 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Så, hva flyr vi over her? Attachments Flypratquiz1912a.jpg 59.9 KB · Views: 228
IL-2 ScanFlyer Gold 10 Dec 2018 #3,748 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hmmm, en svært uskarp Norwegian-destinasjon...
L LN-JON ScanFlyer Blue 11 Dec 2018 #3,749 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Forsøker med på Gdansk/EPGD ??
Wig-wag ScanFlyer Gold Medlem 11 Dec 2018 #3,750 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? LN-JON said: Forsøker med på Gdansk/EPGD ?? Click to expand... Det er korrekt. Avgang østover med right turn to overhead mot OSL. Bildet tatt i høst på en disig dag. Hadde det vært klarvær hadde det nok vært lett å se hvor det er.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? LN-JON said: Forsøker med på Gdansk/EPGD ?? Click to expand... Det er korrekt. Avgang østover med right turn to overhead mot OSL. Bildet tatt i høst på en disig dag. Hadde det vært klarvær hadde det nok vært lett å se hvor det er.
L LN-JON ScanFlyer Blue 11 Dec 2018 #3,751 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jøss, det var et skudd i blinde. Nesten ren gjetning Da forsøker vi oss med denne. Kanskje veldig vanskelig, kanskje ikke Attachments A0BF8BEB-0E25-4048-9622-EF397C75D264.jpg 234.6 KB · Views: 189
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Jøss, det var et skudd i blinde. Nesten ren gjetning Da forsøker vi oss med denne. Kanskje veldig vanskelig, kanskje ikke
IL-2 ScanFlyer Gold 12 Dec 2018 #3,752 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Tyskland? Kanskje også Polen, eller noe i den retninga?
L LN-JON ScanFlyer Blue 12 Dec 2018 #3,753 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Noe i den retninga stemmer nok
L LN-JON ScanFlyer Blue 13 Dec 2018 #3,754 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? På tide med et hint: Samme land som forrige oppgave
V Voipe ScanFlyer Blue 13 Dec 2018 #3,755 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Her ser vi nok Lublin.
L LN-JON ScanFlyer Blue 13 Dec 2018 #3,756 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Lublin er korrekt !! Over til Voipe
V Voipe ScanFlyer Blue 13 Dec 2018 #3,757 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Oppgaven er fri for den som har noe å bidra med.
F fluxie Flyprat fusentast Medlem 13 Dec 2018 #3,758 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hva med denne?
Henshaw Galley Slave Medlem 13 Dec 2018 #3,759 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Det der synes jeg må være Rjukan i dalen, med Gaustablikk alpinanlegg og Gaustatoppen
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Det der synes jeg må være Rjukan i dalen, med Gaustablikk alpinanlegg og Gaustatoppen
F fluxie Flyprat fusentast Medlem 13 Dec 2018 #3,760 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Korrekt. Tatt på tirsdag på SK308. Din tur