Ja, -hvis bildet ikke er opp/ned da.......Ser veldig ut som Vestlandet.
Ja, -hvis bildet ikke er opp/ned da.......
Scooter01
Askøy utenfor Bergen, Hanøytangen
Riktig. Din tur!San Diego Air & Space Museum
Lyset avslørte West Coast, Washington DC er nok anderledesKjedelig at så få lar seg lure...
"Provencalsk lys" siden de har middelhavsklima? Tror nok det bare er noe man innbiller seg.Lyset avslørte West Coast, Washington DC er nok anderledes
"Provencalsk lys" siden de har middelhavsklima? Tror nok det bare er noe man innbiller seg.
Hverken klima eller hav er lysfenomener, men folk har lett for å innbille seg ting. :stirNei det er ikke lyset fra "klimaet" (her i Seattle er vi naermere middelhavets breddegrader enn San Diego - det er Stillehav's belysning i skumringen. Har levd her paa Vestkysten i snart 20 aar saa en faar jo med seg noe (tm)
Hverken klima eller hav er lysfenomener, men folk har lett for å innbille seg ting. :stir
Post-rasjonalisering kalles det for. Noe man føler er spesielt skjer av grunner man ikke skjønner og man prøver så finne en god forklaring. Dette fordi mennesket ikke liker føle at det er uten kontroll. Ofte er det en hendelse som egentlig er helt vanlig og tilfeldig eller det kan ha helt andre grunner enn hva man lager seg teorier om. Det er kun ved å være rasjonell og systematisk teste hypoteser at man kan sjekke om teoriene man bruker faktisk har noe for seg.Jeg ser ingen mulighet for at vi blir enige om dette, jeg fant korrekt svar basert paa mine erfaringer - eller var det noe jeg innbilte meg ?
Øyene i sundet rett utenfor(eller egentlig innenfor) Victoria?
Post-rasjonalisering kalles det for. Noe man føler er spesielt skjer av grunner man ikke skjønner og man prøver så finne en god forklaring. Dette fordi mennesket ikke liker føle at det er uten kontroll. Ofte er det en hendelse som egentlig er helt vanlig og tilfeldig eller det kan ha helt andre grunner enn hva man lager seg teorier om. Det er kun ved å være rasjonell og systematisk teste hypoteser at man kan sjekke om teoriene man bruker faktisk har noe for seg.
Straks jeg så bildet "visste" jeg at dette var mellom Victoria og Vancouver. Har aldri vært der og aldri fløyet over så hvorfor skulle jeg få denne følelsen? For noen ville det vært naturlig å snakke om magi eller noe overnaturlig om de ikke fant en enkel logisk forklaring. Jeg vil si at det her var samling av en rekke indisier som alle pekte i samme retning som ga meg følelsen av hvor dette var, men det er ikke en eneste enkel og logisk forklaring som mange trenger for å føle seg komfortabel.
Har ikke nevnt land, men mener flyet er ganske nært Victoria og man ser mot Seattle. USA har mange av øyene i sundet, men jeg må selv google for å finne hva øyene og øygruppene heter, og det er mange som vises i bildet. Med litt mindre skyer kunne man kanskje sett boksen til Boeing på bildet.Svaret paa oppgaven er derimot litt vel upresist, det er flere oeygrupper med forskjellige navn i omraadet og du nevner byer i naerheten, men feil land.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.