Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Det kan man i kanskje, men det er vel mer nærliggende å svare det som er midt i bildet ;)

Man kan vel også se Bremen, men ikke helt enkelt å identifisere.

Nei, du beveger deg i feil retning. Midt i bildet er det en by og en bukt. Det får være nok hint ;)

Fedderwardengroden og Jadebusen! Høres ut som en spøk, men det heter faktisk det.

Oppgaven er fri.

Last edited:

Jeg tenkte mer på Wilhelmshaven eller Jade bukt, men Fedderwardengroden ligger midt i, så den får du for.

Prøver en ny en

IMG_1830.jpg

Disse dalstroka innafor er på innflyging til en flyplass med direkteruter fra flere norske byer. Flyplassen ble ferdigstilt omtrent samtidig med Sola og Fornebu (give or take a year) og hadde samme baneretning som Fornebu da den ble lagt ned.

Det får vel holde med tanke på hint for en stund...

Der satt den og det var på innflyging til Manchesters bane 25R.

Nå har det vel gått så lang tid at jeg tar sjansen på å legge ut denne litt enkle

Attachments

• IMG_1781.JPG
    IMG_1781.JPG
    93.2 KB · Views: 171

Skulle gått til Specsavers, M609? ;) Se øverst i bildet så ser du et tegn på hvorfor det ikke er Kemble, men noe helt annet...

Oppe i venstre hjørne er det Westgate-on-Sea og mesteparten av Margate er utenfor toppen av bildet - dermed er flyplassen intet mindre enn Manston

Quiz_fly_over_01.jpg
Da tar vi det litt mer urbant. Det er ingen tvil hvem som fly så nå er det å starte med å tenke nettverk til DY/D8, har jeg flydd der, hvor bygger de slik, osv., osv.

Det er flatt nok til å være på grensen mellom Schleswig-Holstein og Hamburg på innflyging til Fuhlsbüttel.

Back