Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Meget mulig denne relativt godt kjente flyplassen har vært avbildet her før. Det som er nytt er baneforlengelsen og taksebanen.

Det var da en begredelig respons på denne. Bortsett fra Robert, som garantert har sett den fra lufta før (tror jeg, han er jo en svært bereist herre) men tenker i feil retning, er det ingen som har gjort et forsøk engang?

Øst/vest kommer selvfølgelig an på utgangspunktet, men det er bare fire flyplasser i Norge som ligger vest for denne. Det får være nok hint i første omgang.

Det er i vestenden av Lelystad. Politieakademie øverst, Kartcentrum Lelystad neders og Rijvardigheidscentrum Lelystad (tilsvarer NAF Øvingsbane) til høyre.

Det er mange veldig fine sykkelveier i området. Første gangen jeg syklet der i 1994 fantes ikke noe av dette, bare gården helt til høyre.

Det er i vestenden av Lelystad. Politieakademie øverst, Kartcentrum Lelystad neders og Rijvardigheidscentrum Lelystad (tilsvarer NAF Øvingsbane) til høyre.

Det er mange veldig fine sykkelveier i området. Første gangen jeg syklet der i 1994 fantes ikke noe av dette, bare gården helt til høyre.

Mao. en voldsom utvikling etter KOGs sykkeltur! Jeg godtar svaret, selv om du ikke nevner Eendenweg som skimtes øverst i bildet.:p

Ja, det er blitt mange turer i området siden den gang... Her er resten av Eendenweg og N302 i retning Harderwijk hvor min kone i barndommen sto og så på at man poldret ut det som nå er Flevoland og grønt i dette klassiske gjennskinnsbildet her.

Lelystad.jpg

I hovedsak: Femsjøen, Halden, Iddefjorden, Singlefjorden og Hvaler. Vestfoldkysten øverst i bildet.

Voipe: Du går deg bort i detaljer - Skagerak eller Oslofjorden hadde holdt, men helt rett. Ta den videre!

Regner med at denne er grei.

Attachments

• 62520_1.jpg
    62520_1.jpg
    178.9 KB · Views: 242

Ca 75 km sydvest for Kastrup, broen mellom Møn og Sjælland. Koster nederst i bildet, Kalvehave omtrent midt på.

Oppgaven er fri, jeg har ingen bilder nå.

Da prøver vi denne:

Attachments

• 29-06-2017 15-31-24.jpg
    29-06-2017 15-31-24.jpg
    40.5 KB · Views: 143

Er vi over de Frisiske øer et eller andet sted ?

edited:
Var ikke lige opmærksom på flynummeret EY615, så det er nok ikke de Frisiske øer...:rolleyes:

Back