Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

DSC_0145_zps7pwckt9c.jpg
Vil bare tipse om at bildene lett kan gjøres klarere:
attachment.php

Attachments

• gydia.jpg
    gydia.jpg
    281.9 KB · Views: 820

Men hva slags APP eller funksjon bruker du?
Picasa's "Jeg prøver lykken". Kan sikkert gjøres enda bedre for de som har mere greie på denslags, men den fjerner enkelt "skummetmelken" fra bildene.

Det er en Aeroflot A320 bildet er tatt fra og det ser veldig tidligere Sovjet-stat-destinasjon siden tunge fabrikker helt inne blant boliger. Nå får dere ha god jakt, men jeg tror 10,000 miles var å ta litt hardt i.

Siden jeg ikke har vært der eller har noen peiling om hvordan det ser ut der: Tashkent

Det er en Aeroflot A320 bildet er tatt fra og det ser veldig tidligere Sovjet-stat-destinasjon siden tunge fabrikker helt inne blant boliger. Nå får dere ha god jakt, men jeg tror 10,000 miles var å ta litt hardt i.
Bra resonert. Det er en A321 fra Aeroflot. 9,782 miles da, for å være helt nøyaktig. (Fra Lima)
Siden jeg ikke har vært der eller har noen peiling om hvordan det ser ut der: Tashkent
Det er ikke Tashkent, men det er i nærheten geografisk, utseendemessig vet jeg ikke

Da er du vel ikke usannsynlig over den gamle skøytemetropolen Alma Ata?

Det er vel gjerne Orrestranden vi flyr over her, med Refnesstranda til høyre i bildet.

Hvor er så dette?

IMG_0385.jpg

Det kan skimtes en liten flyplass cirka midt i bildet. Kan røpe at denne ikke har noe kommersiell trafikk.

Stemmer på en prikk det!

Oxnard ligger ytterst mot sjøen, og er en av de byene i USA med høyest medianinntekt. Nærmere flyet (SFO-LAX med Delta) ligger Camarillo.

dc-8-63 nølte over 48 timer så jeg slår til med en ny oppgave:

attachment.php

Attachments

• vigra.jpg
    vigra.jpg
    80.6 KB · Views: 459
Back