• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Konkurransetråd: Flykjenning

Status
Not open for further replies.
Re: Konkurransetråd: Flykjenning

Du vil nok frem til en Boeing MD80-løsning, men jeg mistenker US Airforce kjøpe sine fly før Gulfstream tok over IAIs flyvirksomhet, og dermed blir det IAI Astra SPX i stedet for Gulfstream G100.

Hintet går i retning av løping og maraton, men jeg synes det ligner en Cessna 510 Citation Mustang.

C-38A Courier

:YES Endelig kom svaret :YES

De 3 - 4 siste innleggene viser hvor viktig det er å tenke litt utenfor esken, men likevel huske hva som er hovedoppgaven.

M609 tar den videre....

Scooter01

Pheidippides var kuréren som løp fra Marathon med beskjed om seieren i slaget mot perserne.

Aaaaah, på den måten :D

Og det jeg ikke forstår kan det skrives bøker om - og det er mange som har gjort...

Status
Not open for further replies.
Back