Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det gjør du helt rett i. Jeg regnet med at det skulle være grei skuring å se at det var 737, så derfor ville jeg ha det mer spesifikt. Det som skiller er at cargodøra på -200 er lenger bak (og dermed mye nærmere wing-body fairing) enn på senere varianter, også i forhold til -500, som ellers har nesten identisk skrog.Jeg går for B737-200.
Men: Disse bildene er historiske. De er tatt på Flesland 26.september 1994, før absolutt siste ordinære 737-200-flight i Braathens, og flyet var 737-296 LN-BRL som var ensom -200-svale i BU sommeren -94.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.