Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvis det er så nærme at det ikke er en Jak, da er det vel muligens en PZL-101 Gawron?
Dere har så rett, så rett - men klarer dere å identifisere flytypen?
Høres veldig irsk ut å la biler som ikke er "roadworthy" bli godkjent for bruk på flyplassene..!
Nuvel, all yours, Scooter.
@KnutW: DeHavilland/Hawker Siddeley ga Boeing 110 % innsikt i det opprinnelige Trident-programmet som BEA avviste og inisterte på det litt pussige designet som Trident ble. Så ville BEA ha 727 som var det DH tilbød i utgangspunktet men da sa regjeringen "Buy British!" Noe av det samme gjaldt BOAC og VC.10/707.
Jeg var på god vei mot fella, men velger Trident TR-1 Trigull i stedet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.