Kondensstriper = forgiftning?

CFN_001

ScanFlyer Blue
http://rha.no/nyheter/prover-de-a-forgifte-en-hel-verden-1.7223662
Blir menneskeheten utsatt for klimapåvirkning, medisinske eksperimenter og forgiftning via flyutslipp? Dette er noe Mike Cechanowicz (62) fra Åros bruker mye tid på å kartlegge.

Fant denne artikkelen i avisen i dag, jeg har ikke hørt noe om denne konspirasjonsteorien før, og henger meg ikke akkurat på hans synspunkt. Men når jeg leser noen av hans uttalelser så lurer jeg på om det er noen her som vet noe, eller hørt noe om det samme?

Tar med et par sitater fra artikkelen:

"På Internett florerer det av skeptikere som tror en begrenset elite av politikere, militære, frimurere og bedriftsledere er i ferd med å ødelegge menneskeheten. Cechanowicz er en av dem, og hevder at det mange tror er kondensstriper etter fly, i realiteten er dumping av gift, klimapåvirkning og militær forsvarsteknologi – populært kalt chemtrails."

"Jeg har snakket med piloter i SAS som heller ikke skjønner dette her. Flere av dem har flydd bak fly som slipper ut stoffene og filmet hele seansen."

"De kjøper opp aluminiumsavfall og kjører det opp i fly for så å pøse det ut i luften. Det er til og med kommersielle flyselskaper som har blitt fersket i dette, sier han."

---

Hvem er så disse selskapene? Og hva er det noen SAS piloter ikke skjønner??

Tror Røyken og Hurum avis bør ta en titt på Vær Varsom plakaten. Enkelte bør nok beskyttes mot seg selv......

Chemtrails ja :-) Farlige greier, det er til og med folk i Norge som går med maske for å beskytte seg mot dette.

Så en dokumentar på Discovery om dette, og det endelige beviset på Chemtrails var at USAF ikke lot dem analysere drivstoffet de brukte. Hva har de å skjule????

Nyhetsspeilet.no har spesialisert seg på slikt tøv.
Les bl.a. kommentarene (obs! Sterke bilder i denne artikkelen):
http://www.nyhetsspeilet.no/2012/02/aftenposten-sensurerte-haarpchemtrails-kunngjoring/

Bra noen tør der andre tier.

tin-foil-hat_thumb.jpg

Huff... Slike folk igjen :-) Såg spesielt mange fine "chemtrails" over Trondheim i vinter den dagen Værnes var pakka inn i skodde... :D

Eg skjønar verkeleg ikkje kvifor sånne folk skal få spalteplass i ei slik "normal" (?) avis!

Cechanowicz igjen. Vi har vel diskutert de tullete konspirasjonsteoriene hans på dette forumet (og forgjengerne) i en ti års tid.

Leser at denne mannen er uføretrygdet siden 1986. Hadde han brukt den energien han bruker på sitt Chemtrailsprosjekt, kursvirksomhet, og annet fjas på virkelig arbeidet så kunne nok han engaskjert seg i full jobb. Det er jo opplagt at han har arbeidsevne. Uansett, at en seriøs avis skriver om dette, er det mest idiotiske.

Thomas

Bra noen tør der andre tier.

tin-foil-hat_thumb.jpg

Tenkte akkurat på det samme bildet ^_^

Jeg har en bekjent som konfronterte meg med chemtrails og sånt da jeg jobbet på 717 skv på Rygge. Hun mente oppriktig at jeg var med på å drive med dette, men hadde stor forståelse for at jeg ikke hadde noe kjennskap eller ville erkjenne noe...

Oh lawd :headbang

Han bør bruke energien på avrusing. Bruker han like mye energi på det som han gjør på dette tullet så bør han være edru om ei ukes tid!

Uansett om dette er fakta eller ikke så har atmosfæren endret seg mye den senere tid. Det er mye mer "vær" og urolige luftstrømmer enn før og i tillegg er atmosfæren betraktelig forurenset. Dette er godt synlig når man flyr, da får man se ulike lag med forurensning som ligger høyt oppe. I tillegg mer dis og "haze" overalt. Det er en sjeldenhet at man har krystallklare "blå" dager for tiden. Som i kveld i TRD der sørøsthimmelen er rødoransj av forurensning.

Interessante bilder:

http://imageevent.com/firesat/strangedaysstrangeskies

Ja, men det er ikke pga chemtrails .. ;)

Da det var flyforbud over USA etter 9/11, løste mye av dette seg opp og astronautene som var på romstasjonen registrerte klart forskjellen.

Ellers er naturen selv ofte den værste røveren på dette området - vulkanaske fraktes jo kloden rundt hvis vulkanutbruddene er sterke nok.

Det morsomme med denne tråden er egentlig ikke konspirasjonsteorien, men de dels frenetiske reaksjonene på den.

Minner meg faktisk litt om reaksjonen mot de som på 50-tallet problematiserte at soldater ble plassert nær prøvesprengningsområdet for atombomber eller de som på 60-tallet som sa at det "helt ufarlige" plantevernmiddelet Agent orange faktisk påførte sivilbefolkningen i Vietnam store lidelser. Begge deler ble stemplet som kommunistisk-pasifistisk løgnprogaganda og en del av en verdensomspennende konspirasjon.

Konspirasjonsteorier kan man tro på eller avvise, men å gå i taket over at de eksisterer kan av og til vise seg å være feil.

Back