Superhai
ScanFlyer Rusty
Bare noen. Det er gjort med hensikt for å forvirre. Men det sies at alle registreringer som ender på oddetall eller konsonanter er spredere.
Ikke helt uten grunn at EI-LNB tok lengre tid å levere enn EI-LNA.

Bare noen. Det er gjort med hensikt for å forvirre. Men det sies at alle registreringer som ender på oddetall eller konsonanter er spredere.
Ikke helt uten grunn at EI-LNB tok lengre tid å levere enn EI-LNA.![]()
Ellers så kan det hende at den bare fraktet pakker og annen frakt?![]()
Logikken er altså at fraktfly mangler vinduer fordi frakt ikke trenger utsikt? Sant nok, men ville det ha skadet med noen vinduer da? Svaret er Nei!
Jeg tror grunnen til at flyene mangler vinduer er at noen (NWO kanskje?) har noe å skjule. Dessuten: hvorfor blir fraktflyene parkert på et område som ikke er synlig fra terminalen? Hva er det OSL ønsker at passasjerene ikke skal se?
Når vi setter diverse fakta og kjennsgjerninger i sammenheng og får det store bildet så åpner den forferdelige sannheten seg for oss: Fly uten vinduer lander på OSL og parkerer på et område som ikke er synlig fra terminalen, og bare autorisert personale får nærme seg. Tilfeldig? Neppe! Jeg har dessuten beregnet at det skjer noe mystisk hvert 15. minutt på OSL så dette passer veldig godt!
Jeg har også i dag holdt et øye med disse fraktflyene, og det skremmer meg at det er så mange av dem. Situasjonen er åpenbart verre en jeg først trodde! Jeg har derfor besluttet å kun bruke dataen min på nattestid igjen.
Lukter BS. Og chemtrails fremfor faktisk feil. Stopp kjemisk sprøyting med rutefly. Det er en skam at dette skjer. Ps. Hvorfor er Norwegian billig? Jo fordi de tjener mer på sprøyting enn passasjerer. Og dette mens passasjerer sitter om bord.
Jeg tror grunnen til at flyene mangler vinduer er at noen (NWO kanskje?) har noe å skjule. Dessuten: hvorfor blir fraktflyene parkert på et område som ikke er synlig fra terminalen? Hva er det OSL ønsker at passasjerene ikke skal se?
Logikken er altså at fraktfly mangler vinduer fordi frakt ikke trenger utsikt? Sant nok, men ville det ha skadet med noen vinduer da? Svaret er Nei!
Når vi setter diverse fakta og kjennsgjerninger i sammenheng og får det store bildet så åpner den forferdelige sannheten seg for oss: Fly uten vinduer lander på OSL og parkerer på et område som ikke er synlig fra terminalen, og bare autorisert personale får nærme seg. Tilfeldig? Neppe! Jeg har dessuten beregnet at det skjer noe mystisk hvert 15. minutt på OSL så dette passer veldig godt!
Jeg har også i dag holdt et øye med disse fraktflyene, og det skremmer meg at det er så mange av dem. Situasjonen er åpenbart verre en jeg først trodde! Jeg har derfor besluttet å kun bruke dataen min på nattestid igjen.
Om konspirasjonen stemmer ville dette blitt det siste man så av Haarper.Si ifra neste gang du er på Gardermoen så skal jeg ta deg med på gåtur - i terminalen - så du kan få sett fraktflyene fulle av kjemikalier.
Du kan jo gå med hatt og solbriller og skrive "Walter White".Jeg har mange spørsmål når det gjelder SAS museet: Hvorfor må man oppgi navnet sitt der? (Ved ankomst må man skrive seg inn i ei gjestebok) Hvorfor blir utsiktstårnet kameraovervåket?
Jeg er enig i nesten alt du skriver, men:
Du kan jo gå med hatt og solbriller og skrive "Walter White".
Lykke til videre med aluminiumshjelmen.
(...) Hvem er det som egentlig tjener på drivhusgasser og global dimming?
Dessuten: forskere i Sverige har nettopp funnet ut via epigenisk forskning at å spise kjøtt fordummer menesket, og dette blir selvsagt dysset ned. NWO ønsker at dere mennesker skal fortsette med å spise kjøtt og høre på countrymusikk. Hvorfor? Fordi dette er fordummende og det er akkurat det NWO ønsker at dere mennesker skal være og forbli: dumme og uvitende!
Stay tuned! Horrible news awaits!
Skriv heller Heisenberg. Kan visstnok skjule ulovlige aktiviteter i årevis med et slikt dekknavn.
Jeg klarer ikke for mitt bare liv å slå fast om Haarper tuller og troller fordi han kjeder seg eller om han tror på dette. Logikk tilsier det første, men logikk er ikke alltid med i ligningen. Om det er sistnevnte så viser det bare at paranoid beredskap er et av de mest fascinerende "fenomenene" i psykiatrien. Slutter ikke å forbløffe meg over hva folk tror på. Generelt faller teoriene alltid gjennom på spørsmålet "men hvorfor skulle de gjøre dette?!" - så også her.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.