Synd, for jeg finner ikke turer pluss/minus 2-3 dager på utreisen (4. juni 2011).
Da ble det Club World med BA og medlemsskap i Executive Club, men det spørs vel om det blir noe status på meg. OSL-SAN t/r til 18.900 er absolutt til å leve med, spesielt med kun en stopp hjem.
320TP stemmer, jeg visste imidlertid ikke at sølv innebar loungetilgang. Da får jeg ta en tur til med BA før en eller annen frist går ut. Er vel 80TP OSL-LHR på biz.
320TP stemmer, jeg visste imidlertid ikke at sølv innebar loungetilgang. Da får jeg ta en tur til med BA før en eller annen frist går ut. Er vel 80TP OSL-LHR på biz.
http://www.britishairways.com/travel/ecbenftsilver/public/en_noYou and one guest¹ can enjoy access and the facilities of over 250 lounges worldwide² whenever you fly with British Airways and our oneworld partner airlines - whatever cabin you are flying in.
Fikk den klart beste prisen gjennom Ebookers, og det er via PHX til SAN. PHX-SAN er med US, så det blir ikke noe Oneworld poeng av det.
Er i First, så det blir vel noen EB-poeng. Er EBG med god margin frem til april 2012 (og har 5 interkontinentale turer på biz bestilt i år *A). Er med minst like stor margin langt fra EBP - så det blir vel til at jeg reiser slik at jeg skaffer meg en backup med BA silver. Positivt overrasket over silver gir loungetilgang. Skal bo et år i San Diego fra høsten av og BA har tydeligvis greie priser dit. For turen dit i Juni var prisforskjellen på SAS og BA ca. 6000 i BAs favør, og produktet ser jo minst like bra ut, samt at avgangene med BA passet meg bedre. Er vel også uansett greit å ha to allianser å velge mellom.
Har også en domestic First mellom SAN-SAT i august med Delta, den valgte jeg uten tanke på poeng/allianse, men på grunn av forholdet mellom produkt og pris. Kan jo like godt melde meg inn i Sky Mile også da.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.