• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kommer ikke helt fram uten Widerøe

• Thread starter Thread starter LN-HAT
  • Start date Start date
L

LN-HAT

Guest
Kommer ikke helt fram uten Widerøe

:biggrin

Du kommer deg ikke fra Sogndal til Stavanger sånn helt uten videre. I hvert fall ikke hvis du reiser med Widerøe.

Nå er ikke dette noen kritikk, men heller en morsom sak !!
:biggrin
wideroe_sak.jpg

hele storien her

Re: Kommer ikke helt fram uten Widerøe

Hehe, hadde ventet på den der ....:D :D

På wideroe.no har vi valgt å legge ut UNG billettene i ulike soner, hvor prisen er den samme innenfor sonen.
Da gir vi denne kundegruppen en mulighet til å fly til en fastsatt pris innenfor sonen uansett om det er direktefly eller transfer på ett eller annet punkt.
Vi har sett at kundegruppen er mer pris sensitiv enn tids sensitiv, noe som denne historien bekrefter.
Alternativt i denne saken , hvor direkteflyet mellom BGO og SVG ikke hadde ledige seter, var å avvise kunden helt pga manglende plass. Nå utnyttet vi ledig kapasitet på andre fly og vi kunne selge en billett til ..
Bare klikk på UNG linken på forsiden av www.wideroe.no så kan dere se flere eksempler der på spennende routinger. :up:

Helt OK. Må jo være lov å komme med forslag til alternative løsninger om selskapet ikke flyr direkte, eller ingen ledige seter på andre ruter.

Grrr! Hvorfor skal bare unge mennesker nyte godt av slike muligheter. Kunne dere ikke hatt en egen pris for "barn, uansett alder" - altså oss som er så barnslige at vi kan tenke oss en ekstratur om Aberdeen på vei mellom to norske byer?:p

Men det er fortsatt litt kjipt at man bare kan fly "som ungdom" TRD-ARN på søndager...
(og nå villa den ikke det en gang...)

Fremtiden i våre hender hevder at det er transporten som dreper verden!

Originally posted by GF1
Grrr! Hvorfor skal bare unge mennesker nyte godt av slike muligheter. Kunne dere ikke hatt en egen pris for "barn, uansett alder" - altså oss som er så barnslige at vi kan tenke oss en ekstratur om Aberdeen på vei mellom to norske byer?:p

Ja, gi oss et valg med "jeg liker å fly - gi meg en god pris og overrask meg!" :spin:

Originally posted by Klippe
Fremtiden i våre hender hevder at det er transporten som dreper verden!
Ja det tryggeste er nok at vi blir der vi er og ikke flytter oss!!
:up:

Kjempebra av WF!!! Og man blir ikke rent lite misunnelig på dette opplegget som ungdommen nå kan nyte godt av.

Skulle fly BGO-OSL og haddde ikke dårlig tid. Valgte da ungdomsbillett på WF148. Flyvertinna skjønte ingenting når jeg ikke ville av på verken Sandane eller Haukåsen. Da jeg fortalte at jeg hadde valgt denne ruta bare for å fly litt ekstra med WF ble hun kjempeglad. :up:

Originally posted by HVI
Skulle fly BGO-OSL og haddde ikke dårlig tid. Valgte da ungdomsbillett på WF148. Flyvertinna skjønte ingenting når jeg ikke ville av på verken Sandane eller Haukåsen. Da jeg fortalte at jeg hadde valgt denne ruta bare for å fly litt ekstra med WF ble hun kjempeglad. :up:
Hehe....ja du økte vel salget ombord med et par hundrelapper så.;)

Originally posted by DY
Hehe....ja du økte vel salget ombord med et par hundrelapper så.;)

De har ikke plass til så mye mer enn grønne drops på -100'ene, og de er gratis :D

Jøss - noe som er gratis? Måtte betale for vann ombord når jeg fløy WF sist.

Back