• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kommer det en SAS Braathens Star Alliance variant?

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ser på airliners.net at Air Canada Jazz har en egen Star Alliance logojet... Er det da håp om en egen med SAS Braathens også?

Replying to Topic 'Kommer det en SAS Braathens Star Alliance variant?'

Tror SE-DYT blir SAS Braathens sin... Den skulle hvertfall om på norsk LN-xxx register :)

Spørsmålet blir vel da om Braathens blir påført også?

Om det skal være et SAS braathens fly så kommer garantert navnet Braathens til å være med. Er det et SAS fly for SAS Sverige eller Danmark så kommer det jo ikke med.

Men som jeg har sagt hele tiden - fjern hele Braathens navnet og vær SAS! Det norske flagget kan man ha på nakketrekkene så kan vi sitte der inne i vår nasjonalistiske lille stålrør - beskyttet fra omverden, oppe blant skyene...nesten rosa skyer. Hadde vært noe det!:)

Og ja - det er ironi!!

Du skulle ikke sagt det med ironi... Jeg er jo 100% enig i det du skriver. Men innen 2 år tror jeg nok du har fått rett. Braathens navnet er nok historie...

Det var IKKE ironi....tenkte da på den rosa skyen da :D På dette punktet tror jeg vi er 100% enig!

Jo... Alle skyer er ROSA!

Back