jcnorway Moderator Medlem 7 May 2013 #141 Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. Herlig TR som vanlig! Får lyst på is når jeg ser alle dessertbildene...
Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. Herlig TR som vanlig! Får lyst på is når jeg ser alle dessertbildene...
G Glean EBG ScanFlyer Gold 8 May 2013 #142 Re: Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. Fantastisk trip report god underholdning!
L1011-500 ScanFlyer Silver 8 May 2013 #143 Re: Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. Da var det bare å takke for en feiende flott rapport! Har vært morro å følge med
Re: Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. Da var det bare å takke for en feiende flott rapport! Har vært morro å følge med
teamseacow ScanFlyer Silver 8 May 2013 #144 Re: Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. Utrolig moro "å være med" på turen! takker for en finfin TR
Re: Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. Utrolig moro "å være med" på turen! takker for en finfin TR
netRud Traveler Student 15 May 2013 #145 Re: Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. Flott rapport Martin! Jeg lurer på hvilken nettside du bruker for å lage slike routebilder?
Re: Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. Flott rapport Martin! Jeg lurer på hvilken nettside du bruker for å lage slike routebilder?
P Peppep ScanFlyer Gold 15 May 2013 #146 Re: Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. netRud said: Flott rapport Martin! Jeg lurer på hvilken nettside du bruker for å lage slike routebilder? Click to expand... www.gcmap.com
Re: Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. netRud said: Flott rapport Martin! Jeg lurer på hvilken nettside du bruker for å lage slike routebilder? Click to expand... www.gcmap.com
MountainDew ScanFlyer Rusty Medlem 17 May 2013 #147 Re: Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. Alle tiders rapport Martin :up:
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 11 Oct 2013 #148 Re: Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. Martin said: 02. mai 2013 Stockholm Arlanda (ARN)- London Heathrow (LHR) British Airways BA781 Boeing 767-300 G-BZHA Sete 3K Club Europe/Business Class Click to expand... Ah. Dette lover bra. Skal ta samme flighten i CE om sånn ca 20 dager...
Re: Kom mAY du skjønne milde - Martin drar på tur igjen. Martin said: 02. mai 2013 Stockholm Arlanda (ARN)- London Heathrow (LHR) British Airways BA781 Boeing 767-300 G-BZHA Sete 3K Club Europe/Business Class Click to expand... Ah. Dette lover bra. Skal ta samme flighten i CE om sånn ca 20 dager...