E Epilef ScanFlyer Blue 30 Jun 2014 #41 Re: Køer med ukjent årsak på Flesland jeg var der i går, var en av de som sto i køen, den starta der SAS skranken er…. tok ca over en time komme meg gjennom sikkerhetskontrollen, og rakk såvidt flyet mitt til Sandefjord
Re: Køer med ukjent årsak på Flesland jeg var der i går, var en av de som sto i køen, den starta der SAS skranken er…. tok ca over en time komme meg gjennom sikkerhetskontrollen, og rakk såvidt flyet mitt til Sandefjord
O OttoL ScanFlyer Crusty Medlem 30 Jun 2014 #42 Re: Køer med ukjent årsak på Flesland Epilef said: jeg var der i går, var en av de som sto i køen, den starta der SAS skranken er…. tok ca over en time komme meg gjennom sikkerhetskontrollen, og rakk såvidt flyet mitt til Sandefjord Click to expand... Mandag morgen for 2 uker siden var jeg avgårde til LGW, da hadde køen til bagasjeskranken floket seg sammen med køen til sikkerhetskontrollen. Ingen kontroll whatsoever. Reiser mye fra Flesland men ungår nesten konsekvent rushet der, helt galehus.
Re: Køer med ukjent årsak på Flesland Epilef said: jeg var der i går, var en av de som sto i køen, den starta der SAS skranken er…. tok ca over en time komme meg gjennom sikkerhetskontrollen, og rakk såvidt flyet mitt til Sandefjord Click to expand... Mandag morgen for 2 uker siden var jeg avgårde til LGW, da hadde køen til bagasjeskranken floket seg sammen med køen til sikkerhetskontrollen. Ingen kontroll whatsoever. Reiser mye fra Flesland men ungår nesten konsekvent rushet der, helt galehus.