T triple seven ScanFlyer Blue 12 Oct 2014 #1 ''Kø'' over Helgeland i dag Hele 7 store passerte i løpet av kort tid over her jeg bor på Helgeland i dag på vei over dammen+airbridge cargo som jeg ikke fikk med meg.Her er noen
''Kø'' over Helgeland i dag Hele 7 store passerte i løpet av kort tid over her jeg bor på Helgeland i dag på vei over dammen+airbridge cargo som jeg ikke fikk med meg.Her er noen
raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 13 Oct 2014 #2 Re: ''Kø'' over Helgeland i dag Tøffe bilder! Ser det er "kø" i dag også Beste hilsen Espen
T triple seven ScanFlyer Blue 13 Oct 2014 #3 Re: ''Kø'' over Helgeland i dag raider66 said: Tøffe bilder! Ser det er "kø" i dag også Beste hilsen Espen Click to expand... Takk for det.Synd jeg ikke fikk med meg ABW's B748.I 9100 Meters høyde syntes den godt
Re: ''Kø'' over Helgeland i dag raider66 said: Tøffe bilder! Ser det er "kø" i dag også Beste hilsen Espen Click to expand... Takk for det.Synd jeg ikke fikk med meg ABW's B748.I 9100 Meters høyde syntes den godt