Knall Punktlighet på OSL - Røros

Re: Knall Punktlighet på OSL - Røros

Er jo positivt at Norwegian gjennomfører sine flygninger uten kanselleringer. Når dagen begynner med forsinkelser henger dette igjen til langt på kveld.
Det er veldig sjeldent DY kansellerer flygninger for å holde rutetiden, men SAS har nok en del flere ledige seter å overføre passasjerer til når de kansellerer.
Norwegian har så fulle fly at å kansellere er lite aktuellt...

4 år og 1 måned hos Servisair, så byttet de til NP og det gikk ikke så bra. Så den "bruk og kast" teorien holder ikke helt mål her.

Hilsen,
Laurenz

Nei vel, da noterer vi ; 2007 , det året P.A.Viking tok feil....

Norwegian klatrer på statistikken. No klokken 1850 er de kommet opp i 47%. WF43% SAS79% Andre65%

Skal vi ikke slutte å kaste oss over Røros nå?

Alt er ikke de sin feil, det er som dere alle vet mye mer som spiller inn. Jeg er veldig fornøyd med Røros. De har fått tilbake smilet i asiktet blandt sine ansatte :)

Skjønte ikke den jeg! Er da ingen som har vært negative til dem i dag.

Fløy fra ENGM i dag. Forsinkelser og slot pga økt seperation på trafikk inn til Gardis pga FZFG. Mye is som legger seg på fanblader når man taxer inn. Må ha fanheating før oppstart, dette tar også lang tid!

Hang in there, guys!

Det har vist vært en del WF-fly som har landet på Torp i stedet. Været her er ikke helt topp kan du si. Freezing Drizle i øyeblikket men grei sikt, går over i freezing fog igjen etterhvert. Ingen grei dag for noen her tror jeg.

Hilsen,
Laurenz

Detter har ingen ting med DY komplexer og SAS å gjøre om det er det du er på sporet av .
Jobber (kun 1 mnd til...) i en med outsourcing og det er endel med det ordet som stinker, "bruk og kast" og skvis kontrakter , sla , ola så langt
at man ikke kan levere varene , ikke hyggelig for noen

Nei , dette har ikke noe med noe sas vs dy å gjøre

Det har med MI-5 kontrakter å gjøre...

Enig med deg

Bra start av Røros i dag. 100% hittil i dag, mens WF har 0% ut på rute. Nå er kanskje ett fly litt lite å lage statistikk av, men...... :-)

mens WF har 0% ut på rute. Nå er kanskje ett fly litt lite å lage statistikk av, men...... :-)

Nei, det holder fint. La meg ringe VG. Dette lukter foerstesidestoff - WF maa ha kjempetroebbel! :colgate:

Dagens punktlighet
Oppdatert kl 21:45
Selskap
Avganger hittil i dag
Forsinkede avganger hittil i dag Punktlighet

SAS 67 6 91%
Norwegian 37 0 100%
Widerøe 4 0 100%
Andre selskaper 54 10 81%
Totalt OSL 162 16 90%

Dette er vel ikke hverdagskost?
Virker som Røros er i ferd med å feste grepet etter noen måneder innkjøring.. Grattis :-)

Det har vært veldig bra de siste ukene så det ser bra ut. Virker som det meste har fungert på OSL i det siste. Både vær, fly, crew og handling.

Vi merker en HELT klar bedring på dette vi ja, så godt jobbe Røros & DY

:nor

Stå på videre, bare ikke begynn å hvile på laurbærene!

En sånn morsom kuriositet .. jeg kan også sende alle mine fly på rute i systemet selv om de er forsinka. Vet at det var en periode BGO var flinke til det, on time fra gaten, men 20 min taxe tid en solskinnsdag.

Hvordan er det med dep tiden hos DY, er det acars som sender (som SAS) eller gjøres det manuellet av gaten ???

Tja .... i enkelte traader paastaas det at 97% er blodfans av DY .. i andre at 97% er blodfans av SAS ....

Sannheten er nok at 97% av oss er rimelig hoderystende over to smaaparanoide leire ...

Uansett så er det veldig positivt at det nå leveres et knallbra produkt mht til on-time...

En sånn morsom kuriositet .. jeg kan også sende alle mine fly på rute i systemet selv om de er forsinka. Vet at det var en periode BGO var flinke til det, on time fra gaten, men 20 min taxe tid en solskinnsdag.

Hvordan er det med dep tiden hos DY, er det acars som sender (som SAS) eller gjøres det manuellet av gaten ???

Det er OPS'en som sender DEP MVT.

Back