Knall Punktlighet på OSL - Røros

Re: Knall Punktlighet på OSL - Røros

Det er ingen juks med push tidene. Tiden flyet pusher blir rapportert enkelt og greitt :)

Er veldig fornøyd med fremgangen på OSL så det er bare å stå på videre!!

100% i går, men som vi ser noen er justert opp i etterkant.
Blå linje ligger ikke på 100% hele tiden , men dipper ned , for så å bli 100% igjen

Attachments

• osl-sk-dy-day.png
    osl-sk-dy-day.png
    1.8 KB · Views: 741

Det er ingen juks med push tidene. Tiden flyet pusher blir rapportert enkelt og greitt :)

Men hadde likevel vært morsomt å sett statistikken hvis det hadde vært acars movment slik som SAS har ;)
(vet hvor lett det er å sette 1 min forskjell på tiden for å få den on time noen ganger hehe)

Last edited:

...men av og til er det greit med ei "gummiklokke"..;)

Den berømte "gummiklokka" blir flittig brukt når det gjelder DY. Men den vil ikke ha noen innvirkning på statistikken da det ikke er noe poeng når det er mere enn 2min delay.

Når jeg tidligere jobbet med DY så stemte ihvertfall _svært_ sjelden den reelle pushtiden med den som kommer opp på osl.no. Og jeg regner med at det er de samme tidene som på osl.no som blir brukt til punklighetsstatistikken.

Ser at de kun har 1 forsinkelse over 15 min i dag.
Og det ironiske er at det var gårsdagens mannskap, som klarte 100%, sin feil at de fikk den ene store delayen i dag.

Ser at DY ikke har "dagen" i dag, er det mye snag's ?

Fortsatt mye snags for DY på OSL ?

osl-sk-dy-day.png

Registrerer at WF & DY er rammet av snag idag desverre og det slår uheldig ut på statistikken!

Hvordan er snittpunktligheten til DY & SK så langt denne måneden? Norwegian hadde 2 veldig gode uker og var ofte over SAS, men har svinget litt nedover siste tiden.

Før idag hadde vel DY 3 fly ute av drift på en og samma tida skjønte jeg når jeg snakket med en kollega på jobben.....Det merkes jo fort på påskens siste dag....

Registrerer at WF & DY er rammet av snag idag desverre og det slår uheldig ut på statistikken!

Hvordan er snittpunktligheten til DY & SK så langt denne måneden? Norwegian hadde 2 veldig gode uker og var ofte over SAS, men har svinget litt nedover siste tiden.

Du kan jo følge med de 2 selskapene her

Har DY er Frædags problem ?
osl-sk-dy-week.png

Som forrige fredag < 50% på OSL

og ikke minst ctot inn til osl i dag tidlig, og tåke...

Har hørt at en del crew ikke har nok landinger i tåke de siste måneder. Dvs "No current".

Har hørt at en del crew ikke har nok landinger i tåke de siste måneder. Dvs "No current".

noe traning om dagen ja, divertet et fly fra rygge i dag... kom ikke ned pga tåke..

Back