• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

KLMs B787 - Status og ruter

Nei. Syns ikke det nye liveriet er en forbedring. Helt greit med en mykere linje, men den bør ikke slutte/starte så langt nede på nesen.
 
Re: KLMs B787 - Staus og ruter

KLM skal ha endret 6 av 787-9 orderene til 787-10, dog er dette først maskiner som kommer i 2020

Ser ut som de får sine første -10 allerede i 2019. Kommer i en economy class fokusert konfigurasjon med 36C og 306Y og Kiklimanjaro/Dar es Salam blir første rute fra 1 juli 2019, og Dubai starter like etterpå

https://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/280876/klm-outlines-787-10-network-in-2h19/

Amsterdam – Dubai eff 03JUL19 3 weekly (5 weekly from 01OCT19)
Amsterdam – Kilimanjaro – Dar es Salaam – Amsterdam eff 01JUL19 4 weekly
Amsterdam – Toronto eff 29SEP19 5 weekly
 
Da var første 787-10 levert til KLM, i en 100 års jubileums utgave

https://check-in.dk/foerste-boeing-787-10-til-europaeisk-selskab/

KLM har modtaget det første af otte Boeing 787-10

KLM-Boeing-787-10-620x330.jpg
 
Back
Top