gilera Canonskytter 30 May 2010 #1 KLM retro på SVG i dag Blandt en av mine mange tilfeldige turer innom SVG så traff jeg på en retro maskin fra KLM i dag. Den har helt sikkert vært her mange ganger før, men det er første gangen jeg har fått bilde av den her.
KLM retro på SVG i dag Blandt en av mine mange tilfeldige turer innom SVG så traff jeg på en retro maskin fra KLM i dag. Den har helt sikkert vært her mange ganger før, men det er første gangen jeg har fått bilde av den her.
Robin882 ScanFlyer Gold 30 May 2010 #3 Re: KLM retro på SVG i dag Det er et kjempe fint fly Den og OY-KBO fra SAS er bare "må ha" objekter
RAHelland ScanFlyer Blue 30 May 2010 #4 Re: KLM retro på SVG i dag Flott maskin. Er horisonten rettet her?
gilera Canonskytter 30 May 2010 #5 Re: KLM retro på SVG i dag Er nok bare taxebanen som ikke er helt i vater hvis man ser på husene og lyktestolpene i bakgrunnen.
Re: KLM retro på SVG i dag Er nok bare taxebanen som ikke er helt i vater hvis man ser på husene og lyktestolpene i bakgrunnen.
B767 ScanFlyer Gold 30 May 2010 #7 Re: KLM retro på SVG i dag fine.... såg flyet hjemmefra... den suste rund her...
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 30 May 2010 #8 Re: KLM retro på SVG i dag Vakker og nostalgisk. Ta vare på bilde.