KLM reduserer fra 4 til 3 daglige på AMS-BGO W15/16

Re: KLM reduserer fra 4 til 3 daglige på AMS-BGO W15/16

Dette må vel være nesten rent oljerelatert? Da de her bør merke begrenset til både EK/QR og Norwegian Long Haul

Litt overrasket over at de faktisk ofrer frekvens her istedet for og gjøre på OSL hvor de nå i stadig større grad benytter seg av E190
 
Re: KLM reduserer fra 4 til 3 daglige på AMS-BGO W15/16

Dette må vel være nesten rent oljerelatert? Da de her bør merke begrenset til både EK/QR og Norwegian Long Haul

Litt overrasket over at de faktisk ofrer frekvens her istedet for og gjøre på OSL hvor de nå i stadig større grad benytter seg av E190

Det er mulig de begynner å merke at BA er i ferd med å få et godt feste på BGO etter hvert, med større fly oftere enn tidligere, da de alltid flydde A319. I tillegg til oljeproblemene selvsagt.
 
Last edited:
Re: KLM reduserer fra 4 til 3 daglige på AMS-BGO W15/16

Dette må vel være nesten rent oljerelatert? Da de her bør merke begrenset til både EK/QR og Norwegian Long Haul

Litt overrasket over at de faktisk ofrer frekvens her istedet for og gjøre på OSL hvor de nå i stadig større grad benytter seg av E190

De bruker vel både E190 og Fokker 70 på den ruta så vidt jeg husker.
 
Re: KLM reduserer fra 4 til 3 daglige på AMS-BGO W15/16

Dette må vel være nesten rent oljerelatert? Da de her bør merke begrenset til både EK/QR og Norwegian Long Haul

Litt overrasket over at de faktisk ofrer frekvens her istedet for og gjøre på OSL hvor de nå i stadig større grad benytter seg av E190

Til gjengjeld flys de tre resterende avgangene med B737. Ruten som fjernes betjenes av F70, som er den minste maskinen:D
 
Re: KLM reduserer fra 4 til 3 daglige på AMS-BGO W15/16

KLM har den fleksibiliteten at de kan bruke flymateriell etter behov fra dag til dag til både SVG og BGO.
Det virker som de på kort varsel kan endre bruk at flytype på rutene gjennom året.
Det er en styrke få andre selskaper har.
 
Re: KLM reduserer fra 4 til 3 daglige på AMS-BGO W15/16

Hvorfor og hvordan har KLM mer fleksibelitet enn andre flyselskaper ?
 
Back
Top