KLM og ground handling

Men JetX og Rossya er charter... Kan vel være det er en klasul om at de ikke får handle annet enn DY og charter?
 
Vi får lov til og handle hva vi vil.. å noen av oss skal nå få Vekt og Balanse (manuel load) samt lære Codeco på KRS og TRD for å kunne hjelpe til med KLM på de stasjonene..
Men som Røros ledelsen sa i fjor når de tok over DY var at de måtte få dette skikkelig på plass før det ble nye selskaper..
Men å få folk var kansje ikke så lett...
Men virker helt klart at Røros har fremtidsvisjoner å vil ha mere en bare DY samt Jetex og det derre russiske greiene..
 
KLM kjører jo CLC(Central Load Control) da. Men dersom RF får litt Codeco-kompetanse på OSL så vil jo plutselig bildet se litt annerledes ut.
 
Dog kan det jo nevnes at SGS allerede handler WF på ABZ og muligens en annen britisk stasjon, uten at jeg har dette helt klart for meg. Men der er jo også situasjonen SGS er i, en helt annen...

WF har SGS handling i ABZ, Swissport i NCL og BMI i EDI (sommerrute).
 
Back
Top