KLM - ny bookingside !

Hvis det er julebordet Finn-Erik hinter til den 20. Januar, er det ikke litt upraktisk at den datoen er en tirsdag??

Faktum er at det ikke er noget nytt aa melde om KLM siden vi hadde debatten sist, inkludert at en del av KLM fansen ikke klarer aa kalle en spade for en spade og at de digger NW, som fortsatt ikke er KLM

Og du fortsetter å påstå at ingen velegr KLM for noe annet enn pris, at de som ikke nekter å fly KLM er "fans". Neida, ikke noe er nytt.

Derfor er jeg enig med deg i at det kanskje var like greit å linke til forrige tråd. Men hvorfor da fortsette å argumentere, bare for å slenge på "se trpden jeg linket til"?

20 Januar ble halveis tatt ut av "the Blue" men det er en merkedag....det er nemlig siste dagen til George W Bush....!!! Og ja vi tenker julebord i den uken...og klart mot helgen.....men som du husker Martin, det loenner seg aa komme tiiidlig :)

Spiller vel ikke så stor rolle om det er en tirsdag eller torsdag når det er på andre siden av kloden?! Se fleste skal vel ikke på jobb dagen etter uansett :p

Men en tirsdag gjør jo at de med tight reiseplan stort sett "kaster bort" en hel arbeidsuke på et julebord. Alternativt kan man se på det som å kunne benytte en uke et fint sted. Så spørs det vel hva som er attåt julebordet, da, dersom 20. januar er en god dag?!

Uansett - har lest om disse julebordene, SEA er en fin by, så det frister for en nykommer også. Jo før jo bedre - gode (ikke flex) priser på både øko+ og C-klasse å oppdrive i den perioden hos flere aktører. Også mulighet for poenguttak hos både SK og BA i perioden!!

20 Januar ble halveis tatt ut av "the Blue" men det er en merkedag....det er nemlig siste dagen til George W Bush....!!! Og ja vi tenker julebord i den uken...og klart mot helgen.....men som du husker Martin, det loenner seg aa komme tiiidlig :)

Jadda ;) Men det ordnet seg sist og, takket være noen snille hjelpere..

Helgen etter den 20nde passer faktisk bedre enn helgen før.. Gjett når jeg har lønningsdag :p

Burde vi starte en julebord-tråd, så flere (enn de som vil eller absolutt ikke vil fly NWA/KLM dit) kan få det med seg?

Enig med deg Discus! Ett fett for meg meg om selve "bordet" er på en lørdag eller tirsdag. Det som derimot er en større fordel med å ta det en helg, er at prisene til SAS reduserers betraktelig om man er borte natten mellom lørdag og søndag, så f,eks, en torsdag-lørdag-tur som i år, hadde egentlig passet like bra..

Tok forøvrig et kjapt søk på sas.no, OSL-SEA, utreise torsdag 22ndre, retur søndag 25te.. Kan noen forklare hvorfor det eneste utreisealternativet jeg får fra "Oslo" den dagen, er fra Torp??

Det blir garantert en helg julebordet skal vaere i og jeg tror vaar Kaffoholic i Seattle vil aapne en traad om julebordet snart??

Foroeverig vil det i aar bli paakrevet at folk som kommer fra Norge skal komme minst 2 dager foer julebordet slik at man ikke gaar og legger seg klokka 9 :P

Foroeverig vil det i aar bli paakrevet at folk som kommer fra Norge skal komme minst 2 dager foer julebordet slik at man ikke gaar og legger seg klokka 9 :P

Hey!!!! :cool::colgate:

Håper ihvertfall at jeg får muligheten til å bli med denne gangen også

Siden det er hoeysesong for "Stickies" foreslaar jeg at vi lar Julebord traaden vente litt, det er tross noen dager igjen ennaa. Som Tommy skriver blir festivitasen lagt til helgen, men noe av det "faglige" (Les Boeing med flere) kan ikke ta i mot grupper i helgen, saa vi legger i hvertfall noe av dette til Torsdag - Fredag....

KLM sin suksess kan de takke SAS for. KLM har fritt fått stablet en forutsigbart og gjennkjennelig markedsførings profil over svært mange år som har gitt de fleste reisende sterke assosiasjoner til selskapet.

SAS sitt forsøk på å kommunisere sin profil ut til massene: Kaffe, ikke kaffe, vifte med tærne, trangere seter, ikke kaffe, kaffe, ikke frokost, frokost, relansering av service, vi flyr deg hjem osv.

KLM med direkte og treffende markedsføring som popmer ut det samme budskapet hele tiden om hvilke muligheter av destinasjoner det ligger i å fly med KLM. Ikke rart at KLM nå er det største flyselskapet fra Norge og ut i verden.

Det skåles nok ved de årlige julebordene til KLM med en "takk for hjelpen tale" til SAS ledelsen.

Back