KLM - ny bookingside !

Men det jeg skal si er at dersom du liker aa bruke en hel dag paa aa komme deg til din destinasjon via Amsterdam i Europa istedetfor aa velge flyselskaper som flyr direkte fra Oslo, be my guest..

Joda, det er jo mye direkteruter til Boston og Montreal (det var vel siste tur jeg hadde med KLM). Forhåpentligvis skal jeg til Nashville i neste måned, også der er jo utvalget i direkteruter fra Oslo imponerende (her ender jeg vel opp med to bytter nesten uansett, men dog).

I Europa har gode forbindelser til England og Frankrike vært avgjørende et par ganger.

Og i tillegg: Eneste motivasjon for aa velge aa kaste bort ferien paa slike ting og grunnen til at folk velger KLM for de aller aller aller fleste er pris

Dagens utfordring: Finn ei rute som er merkbart raskere Oslo-Montreal eller Oslo-Boston enn med KLM. I tillegg var de billigst.

Takk gustavf... Dagens og ukas.... og kanskje månedens !
(Nærmere å banne på dette forumet kommer man vel ikke.):colgate::colgate::YES

Får vel slenge meg på bannskapen jeg også; jeg liker også KL, mye på grunn av de samme grunnene gustavf nevner. Prisene er lave, AMS er passasjervennlig, de har oppdaget at det bor folk utenfor Oslo, og på kortruter tilbyr de et bedre produkt enn konkurrentene. (Er det noen andre enn KLM som server gratis mat på Y lenger? Hele dagen mener jeg... ;))

Har flydd med KLM hele mitt liv, mest til ATL og HOU, finnes ikke bedre selskap for meg.. Hyggelig mannskap, alltid servering på korte ruter og Schiphol er en finfin flyplass. I tillegg er jeg jo litt bortskjemt med PTV på splitter nye A330 til ATL :)

Liker KLM OG NWA jeg. Selv om jeg kun har flydd NWA på 2 leg'er, så likte jeg det at jeg fikk god service og AVOD på A332. KLM har jeg flydd noe mer, og er veldig fornøyd med det jeg får der. Men har kun fløyet på kortere ruter (fra 1-3 timer). Så skal ikke kommentere longhaul.

KLM er en veldig god operatør for folk som ikke flyr fra OSL. Selv om man ved både SVG og BGO kan fly med LH ut i verden. KLM flyr jo fra flere steder i Norge, som TRF, TRD, KRS, BGO og SVG.

Har flydd med KLM hele mitt liv, mest til ATL og HOU, finnes ikke bedre selskap for meg.. Hyggelig mannskap, alltid servering på korte ruter og Schiphol er en finfin flyplass. I tillegg er jeg jo litt bortskjemt med PTV på splitter nye A330 til ATL :)

Helt enig. Har fløyet utallige ganger til ATL i det siste, og har kun brukt KLM.

Får vel slenge meg på bannskapen jeg også; jeg liker også KL, mye på grunn av de samme grunnene gustavf nevner. Prisene er lave, AMS er passasjervennlig, de har oppdaget at det bor folk utenfor Oslo, og på kortruter tilbyr de et bedre produkt enn konkurrentene. (Er det noen andre enn KLM som server gratis mat på Y lenger? Hele dagen mener jeg... ;))

Skal vi se... Lufthansa, BA, AF, vel, stort sett alle bortsett fra SK og DY serverer mat hele dagen. Produktene I europa er ganske saa like, saa foer man begynner aa bli revet med i KLM elskingen, er det litt viktig aa faa alle fakta paa bordet. Ut fra andre steder enn oslo kan KLM vaere et alternativ paa europaruter, ogsaa for en klm kritisk nordlenning, men man har andre alternativer som LH.

Naar det gjelder langt, snakker vel denne traaden for seg selv. Dersom prisen er dritbillig, tar man klm, men man foretrekker alt annet (som nwa) dersom det er tilgjengelig, selv om man er ihugga klm fan.

Ikke glem at KLM også flyr MD11;) TRD-AMS, så direkte ombord i den herlige flymaskinen:exclaimation

Ja, det har vel ingenting med pris aa gjoere??:rolleyes:

Hver eneste gang noen påpeke fordeler med KLM, så mener du at det kun er pris som er utslagsgivende. Jeg skjønner at du har noe i mot selskapet, men det betyr jo ikke at alle andre har det...

Dersom jeg velger KLM og de er billigst, velger jeg dem kun på grunn av pris? Nei!

Dersom jeg velger BA eller LH vil det kun være på grunn av pris.

Dette er selvfølgelig andre prioriteringer enn deg, men jeg forbeholder meg faktisk retten til å velge slik _jeg_ vil, uten å måtte høre at det kun er på grunn av pris, fra noen som tydeligvis ikke klarer å skjønne at det kan være andre valg enn sine egne.

Men velger jeg KLM bestandig, selv om de er billigst? Nei, det får holde med den ene gangen en kundes reisebyrå synes det var lurt å fly OSL-AMS-LHR og de insisterte på at det var deres reiseregler som gjaldt. Til alt overmål for å sitte på LHR i 4-5 timer for å vente på fly til SNN.

KLM er egentlig veldig undervurdert på economy etter min mening, spesielt om en skal til USA og får de nye A330'ene til NWA. Der får du mye for pengene etter min mening.

Med andre ord; KLM er de eneste på Norge-AMS med servering!:cool:

Ja, det er mange som har mye positivt aa si om de trekant sandwichene.... (se traaden jeg linka til)

Vi har fått med oss at du har linka til den tråden nå... Men for all del, viss du mente at vi skulle begynne med å gjenta diskusjonen her, samtidig som vi minner om at argumentene er gamle så kan vi gjerne fortsette med det.

For å bringe inn noe som ikke er nevnt i den tråden: KLM har freshet opp catering-konseptet sitt på økonomi. Selv om maten er mye den samme greie, så har de fått til en presentasjon som løftet det et hakk til. Skal se om jeg finner igjen mine dårlige bilder av det.

Vi har fått med oss at du har linka til den tråden nå... Men for all del, viss du mente at vi skulle begynne med å gjenta diskusjonen her, samtidig som vi minner om at argumentene er gamle så kan vi gjerne fortsette med det.

Hva er det du mener som har endret seg med KLM? Bedre benplass? Bedre frekvens fra Oslo? Produkt?

Faktum er at det ikke er noget nytt aa melde om KLM siden vi hadde debatten sist, inkludert at en del av KLM fansen ikke klarer aa kalle en spade for en spade og at de digger NW, som fortsatt ikke er KLM

Back