• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

KLM med nytt livery

jameson82

Flysitter
Ifølge rykter på diverse forum (scramble.nl,airliners) så mottar KLM 30.april en ny E-190 med ett nytt livery. Dette liveryet skal etterhvert brukes på hele flåten.

Det kan være en av disse

10246262_1406420832968464_7595517467185074162_n.jpg

Re: KLM med nytt livery (rykte)

Så en eller annen "hva liker du best av disse liveryene" tråd fra KLM på Facebook i dag i allefall....

Jeg likte den nederste best. Var en fin flow i den syntes jeg.

Liker best den de har i dag egentlig, men om man må velge av de over syns jeg nr 5 fra toppen er penest. Liker ikke at det blir for mye hvitt.

Minner meg litt om Thomson Airways sitt livery....

Er nå ikke mange årene sidene det siste flyet med gammelt livery forsvant ut av flåten. Jeg tenkte forresten Thomson med en gang jeg så bildene, synes det de har nå er greit nok jeg.

Håper at det blir første eller siste, så det blir litt mer liv i liveryet :)

Blir iallefall ikke hvit på toppen (http://instagram.com/klm#), og ifølge diskusjonen på airliners.net skal den nye fargen kun gjelde for KLM cityhoppers nye embraer-fly.

Blir spennende å se om noen klarer å snappe opp et bilde av den, hvis ikke får vi vente og se til KLM oppdatere sin instagram-konto

baseret på instagram billedet må det være nr 8 fra oven

Skal si de har vært vågale her... det er jo nesten bare en slik endring United gjorde med sine B787 iforhold til sine vanlige fly...

Du verden, for en forandring! Det ser ut som om malingsblandingen brukt til frontpartiet har vært litt for tynn slik at den har rukket å sige litt nedover før den har størknet.

Jeg liker veldig godt den liveryen de har i dag, så om de skulle gjør noen forandringer med de samme fargene så syns jeg at dette var en god måte å løse dette på selv om det ikke var store forandringen. Et livery i Thomson-stil hadde ikke vert fin uten å legge til andre farger.

Last edited:
Back