KLM lyver om sine MD11`er...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fra Holland Herald februar 2007; "Economy Class cabins aboard KLM`s MD-11s will be reconfigured from 2-4-3 to 3-3-3 seats side-byside, with aisles between each seet of three seats. You are never (dette er løgnen) more than one (her kommer`n igjen) seat away from an aisle"

Hva sier du til de som sitter ved vinduene? Skal ikke de over to-2 seter for å komme til midtgangen????

He-he. KLM har kanskje ekstra brede MD11'er slik at de får ekstra gangbane ved vinduet ;)

Jeg tror jeg har sett den samme formuleringen hos andre selskaper, men der har de skrevet "not more than one seat from an aisle or a window." Jeg vil tippe at Holland Herald glemte dette når de skrøt av sine nyoppussede fly :rolleyes:

Forøvrig tror jeg faktisk jeg foretrekker 2-4-2, for da er du virkelig not more than one seat from an aisle!

Siden vi er i ferd med å spore av: Da foretrekker jeg sittegruppe i egen stoor privat jet :devil

Men tilbake til saken: MD11 er behagelige fly å reise med, uansett om du reiser som sardin (bak) eller gullegg (foran) :spin:

Å kalle dette en løgn er vel å trekke den litt langt. De fleste ville vel avskrevet det som en trykkfeil....

Noen som vet om MD-11ene får AVoD i Economy?

I forrige uke fikk jeg nemlig et hefte fra KLM med Aftenposten hvor de hadde fine tegninger av flyene med tilhørende beskrivelse av hva de skulle gjøre med dem. PÅ baksiden av dette heftet sto det at det ville komme AVoD i WBC, med en understrekning om at det også kom i Economy på MD-11. Informasjonen inni var identisk for 744 og MD-11, og der tydet formuleringen på at det bare gjaldt WBC.
Seatguru er oppdatert med 3+3+3 config'en, men sier inngenting om AVoD, kun fellesskjermer.

Neppe trykkleif...heller en litt overivrig selgende tekst...

Egentlig liker jeg bedre 2+4+3 ombord DC10/MD11. Dette med toseteren :D

Ille var de selskap som UA, hadde ombord i sine DC 10 og nå 777 2+5+2. Stakkars jævel som reiser singel og blir tvangsplassert midt i femseteren. :drunk:

Originally posted by LCH

Noen som vet om MD-11ene får AVoD i Economy?

I forrige uke fikk jeg nemlig et hefte fra KLM med Aftenposten hvor de hadde fine tegninger av flyene med tilhørende beskrivelse av hva de skulle gjøre med dem. PÅ baksiden av dette heftet sto det at det ville komme AVoD i WBC, med en understrekning om at det også kom i Economy på MD-11. Informasjonen inni var identisk for 744 og MD-11, og der tydet formuleringen på at det bare gjaldt WBC.
Seatguru er oppdatert med 3+3+3 config'en, men sier inngenting om AVoD, kun fellesskjermer.

AVoD kommer etterhvert på economy...men kun på MD-11.
Dessverre fikk de ikke inn det samme på 747 sine pga vekt og balanse problemer

AVoD kommer etterhvert på economy...men kun på MD-11.
Dessverre fikk de ikke inn det samme på 747 sine pga vekt og balanse problemer
Det må være siden mange av den er combi det da? Andre selskaper har tydeligvis ikke problemer med det på "vanlige" 744.

Back