Tja - selv føler jeg ikke mer hjemme på Bangkok lufthavn om jeg sitter i et SAS fly eller BA. Å høre all annonsering på dansk og sitte blant svensker får meg ikke til å føle meg mer hjemme dessverre.Originally posted by Concorde
Poenget med SAS er å føle seg hjemme allerede i BKK eller EWR ved boarding, og det har de klart temmelig godt!
Originally posted by Concorde
Poenget med SAS er å føle seg hjemme allerede i BKK eller EWR ved boarding, og det har de klart temmelig godt!
Og så var det dyrere før også....Originally posted by Savipix
Det skall tilläggas att jag inte är någon överdrivet stort fan av varken SAS eller KLM. Bägge bolagen gör mycket bra men lämnar också mycket att önska som passagerare. Det VAR bättre förr.
Hvis man absolutt vil styre unna KLM, så kan man jo ta kveldsmaskinen fra AMS-NBO. Codeshare med KQ og de benytter B777.Originally posted by EK 007
Jeg har flydd langt med KLM og styrer unna de hvis jeg kan. Og så lenge et annet selskap er like billig, hadde jeg aldri vært i tvil engang. Aldri mer KLM på meg.
Har reist med utenlandske selskaper som hadde norske aviser ombord. Har også reist flere ganger med SAS fra Europa og hjem uten å se en eneste norsk avis...men mange danske siden flyet selvsagt skulle til CPH.Originally posted by EB
JO! Man kommer hjem 9-10 timer tidligere med SAS. Har ikke problemer med å innrømme at både svensk og dansk kan få meg til å føle meg hjemme... Så var det de norske avisene da...(...pluss at det vel også finnes nordmenn blant de som jobber og de som er passasjerer - eller hva DY?)
Føler meg vel egentlig mer "hjemme"når jeg går ombord i CO på EWR enn på SAS,der står det jo tross alt Oslo på gate tavla.:spin:Originally posted by Concorde
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.