• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

KLM imponerer hele veien

Novair

ScanFlyer Gold
Da har vi vært på tur igjen!

Vi har testet KLMs produkt mellom Trondheim og Amsterdam, som de siste årene har bygget seg opp til å bli en populær og viktig rute.

"Kabinpersonalet til KLM trenger intet smilekurs. De strutter av arbeidsglede og gir de reisende oppmerksomhet så det holder, noe som er med på å skape en trivelig tur."

Hele reportasjen leser du HER!

top1.jpg
 
Imponerer ja.Det skal være sikkert og visst.
Har ikke hatt en eneste negativ opplevelse med KLM noen gang.Har gjennomført x antall ganger ruten SVG-ATL de siste 9 åra.
Og selvsakt KLM all the way.
Dette er et selskap som skårer høyt på kvalitetslisten,med tanke på service,rutetilbud og pris.Så jeg kan bare si en ting
110% fornøyd.
 
Grei å fin rapport fra KLM. Må være minst 11 år siden sist, man var ombord i ett KLM-fly :D
 
Last edited:
Takker og bukker for hyggelig respons! Flott at servicen ikke bare var et engangstilfelle :) Absolutt en godt gjennomført flygning fra A til Å.
 
Eneste med KLM er at de ikke er så aggresive som Lufthansa hva gode tilbud gjelder. Synes de nesten konstant er over Lufthansa i pris.
 
Tviler ikke på at KLM har et bra produkt mellom Trondheim og Amsterdam, men med all respekt - denne rapporten fremstår på samme måte som de andre rapportene fra trondheimlufthavn.net mer som reklame enn virkelige vurderinger. Regner med at dere får dekket disse reisene fra flyselskapene og sånn sett er mer eller mindre forpliktet til ikke å sette fokus på hva selskapet eventuelt bør forbedre.
 
Last edited:
Back
Top