KLM bytter handling agent på OSL til Widerøe

Re: KLM bytter handling agent på OSL til Widerøe

Noen som har noen tanker om hva klm/af mest sannsynlig kommer til å velge anngående handling på osl ? Er det kun pris det går på ?

Noen som har noen tanker om hva klm/af mest sannsynlig kommer til å velge anngående handling på osl ? Er det kun pris det går på ?

Det er bare å lese denne tråden egentlig. ;)

Kommer det noen gang noen avgjørelse?

Tror kanskje AF/KLM har litt andre ting å tenke på om dagen. Hvorfor ikke la dem få litt tid, er tross alt bare en uke siden ulykken i Atlanteren.

Nå vil jeg anta at det i grunnen er andre krefter i selskapet som følger opp ulykken, men jeg antar det ihvertfall ikke hjelper timewise.

AF/KL har ihvertfall sagt opp avtalen med SGS. Så det blir et bytte i september.

Siste rykter sier at avgjørelsen skulle falle i denne uken....(har hørt den før)

Men nå tror jeg nok at det tilfelle at det skjer noe.

S

det er da offisielt at KL\AF bytte handlingsagent på osl! det er ca 3 mnd oppsigelse på kontrakten! kan antas fra sept\okt? uvisst hvem som tar over men kan gjete på menzies?

Oi.... Vet man noe om Bergen og Stavanger - hva skjer der ?

nei bare vet at de bytter selskap,men ikke til hvem! mulig det blir forsjellig siden sgs vil outsourche linjestasjoenen? norport er vel eneste konurent på linjestasjoenne? noen andre ute i det vide land som vet noe mere?

Kontrakten på OSL går til Røros Flyservice, med oppstart 28.september 2009.

Jeg hørte 1. oktober, men godt mulig RF tar over 28/9...

Blir spennende å se hvordan RF klarer seg, og hvor lenge KL blir hos dem...

Så får vi se hva som skjer i SVG og BGO.

Jeg veit ikke om jeg skal le eller ønske dem lykke til, kan jo le og ønske dem lykke til. Denna flybransjen er ikke lett å forstå seg på

Vel - det er jo ikke akkurat 'rocket science' da ...... :rolleyes:

Andre ground handlere klarer det, så hvorfor ikke Røros?

Ja hvorfor skulle ikke Røros klare det? Lykke til anyway^_^^_^

Jeg veit ikke om jeg skal le eller ønske dem lykke til, kan jo le og ønske dem lykke til. Denna flybransjen er ikke lett å forstå seg på

Det er vel kundens oppgave å vurdere om tjenesten de har kjøpt blir levert, og ikke av "forståsegpåere" rundt omkring som kanskje er snurt fordi de ikke får forlenget tillit....

Back