Originally posted by EB
Grattis KLM... Og Grattis Air France med kjøpet av KLM!!! (For KLM er jo nå 90% franskeid)
Originally posted by EB
T/r Seattle er SAS billigere enn KL/NW som også flyr til byen med et stopp...
Originally posted by EB
T/r Seattle er SAS billigere enn KL/NW som også flyr til byen med et stopp...
Jeg har stikk motsatt erfaring. KLM FD helpdesk var utrolig hjelpsom da jeg skulle etteregistrere noen poeng. Aldri opplevd at noen har tatt tak i en sak så grundig og fått så rask service. Mulig jeg var heldig. KLM-poengene varer visstnok "evig" og forfaller ikke slik på Eurobonus....rekker jo ikke bruke dem før de forfaller...rettere sagt glemmer det. Eneste negative jeg komme rmed Eurobonus er nettopp dette.Originally posted by jb1
Jeg håper de slår dem sammen og at man kan ta med seg poengene. Jeg har AF-kort og det lille jeg har reist med KLM og deres partnere har Flying Dutchman gjort sitt beste for at jeg ikke skulle få registrert, de er utrolig dårlige på kundeservice der, har omtrent gitt opp. Der er AFs Fréquence Plus langt bedre, ikke noe problem å få registrert poeng med AFs partnere heller.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.