Desk pilot
ScanFlyer Crusty
KLM er ikke kommet helt heldig ut ifølge en artikkel hos Forbruker.no Skjer dette hos andre flyselskap eller er det bare KLM som har krøll i datamaskinene sine?
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by litt-amatør
Da sjekker jeg heller om jeg har blitt lotto- millionær... uten å spille...
Originally posted by SQ 777
Tror heller at personen ( som liker å klage til Forbrukerrådet etc, .det er mange som synes det er herlig å klage og komme i avisa ) har booket samme reisen to ganger og vil ikke innrømme det.
Har selv vært ute for at hvis serveren har stor pågang, spes. i kampanjetider, tar det tid før bekrefelsen kommer.
Dersom man er utålmodig, som også jeg er, tror man at bookingen ikke har gått igjennom og begynner forfra igjen, og booker samme tur to ganger.
Så kommer det etter en tid to bekreftelser på samme tingen.
Jeg har selv gjort det, men har innrømet min feil, kontaktet selskapet og fått annullert det.
Ja det er klart at dette kan være veldig irriterende og ike bra av KLM. Dårlig reklame også. Var nok litt overivrig i stad, men var så oppgitt over alle innleggene til artikkelen som gikk over alle grenser. Men ikke verst pris t/r Australia for godt under 6000 kr. (Ikke at det er noen unnskyldning!).Originally posted by jb1
Kunden hadde jo her vært i kontakt med selskapet og ventet i lang tid på pengene ifølge artikkelen. Det virker ikke som hun har gått rett til avisen. Personlig tror jeg "trusler" til selskapet om å legge saken frem for Forbrukerrådet har god nok virkning. Kompensasjonen til tilbyr er jo heller ikke særlig å skryte av, heller tvert imot.
Originally posted by litt-amatør
Ja det er klart at dette kan være veldig irriterende og ike bra av KLM. Dårlig reklame også. Var nok litt overivrig i stad, men var så oppgitt over alle innleggene til artikkelen som gikk over alle grenser. Men ikke verst pris t/r Australia for godt under 6000 kr. (Ikke at det er noen unnskyldning!).Originally posted by jb1
Kunden hadde jo her vært i kontakt med selskapet og har ventet i lang tid på pengene ifølge artikkelen. Det virker ikke som hun har gått rett til avisen. Personlig tror jeg "trusler" til selskapet om å legge saken frem for Forbrukerrådet har god nok virkning. Kompensasjonen KLM tilbyr er jo heller ikke særlig å skryte av, heller tvert imot.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.