EK har også 10 i bredden på sine B777, og jcnorway testet vel den uten å klage for et par år siden.
Jeg ser på Seatguru og på KLM sine sider at KLM 777-300 har 3-4-3 konfigurasjon bak.
Blir ikke dette forferdelig trangt?
Et par kollegaer fløy med KLM 77W og 772ER fra AMS til KUL. De var ikke spesielt imponert over plassen. Selv valgte jeg å stå over, og heller velge en anne reiserute![]()
Et par kollegaer fløy med KLM 77W og 772ER fra AMS til KUL. De var ikke spesielt imponert over plassen. Selv valgte jeg å stå over, og heller velge en anne reiserute![]()
Flyr man AMS-KUL, så velger man selvfølgelig MH-operert flyvning (MH017/KL4103). Ofte til samme pris som med KL-metall!
But I digress...
Fløy med KL endel før, men ble lei av å måtte lære meg å gå på nytt etter hver long-haul, så nå flyr jeg andre selskap. Speielt 747 combi var et mareritt.
Spørsmålet sier vel egentlig seg selv!
Ikke noe jeg hadde satt rompa mi i iallefall!
BF:cool2
Setebredden er vel den samme på comfort?
Grunnen til at jerg spurte var at jeg skal til KIA og retur fra DAR i februar.
Av og til setter de opp 773 og av og til 772 på denne ruta ser jeg.
Så jeg lurte egentlig på om det var verdt pengene å oppgradere til comfort.... ?
Se mitt sitat fra min datter som fløy AMS-JRO og JRO-AMS. Det var verre å fly KLM enn å bestige Kili.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.