Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
EK har også 10 i bredden på sine B777, og jcnorway testet vel den uten å klage for et par år siden.
Jeg ser på Seatguru og på KLM sine sider at KLM 777-300 har 3-4-3 konfigurasjon bak.
Blir ikke dette forferdelig trangt?
Et par kollegaer fløy med KLM 77W og 772ER fra AMS til KUL. De var ikke spesielt imponert over plassen. Selv valgte jeg å stå over, og heller velge en anne reiserute![]()
Et par kollegaer fløy med KLM 77W og 772ER fra AMS til KUL. De var ikke spesielt imponert over plassen. Selv valgte jeg å stå over, og heller velge en anne reiserute![]()
Flyr man AMS-KUL, så velger man selvfølgelig MH-operert flyvning (MH017/KL4103). Ofte til samme pris som med KL-metall!
But I digress...
Fløy med KL endel før, men ble lei av å måtte lære meg å gå på nytt etter hver long-haul, så nå flyr jeg andre selskap. Speielt 747 combi var et mareritt.
Spørsmålet sier vel egentlig seg selv!
Ikke noe jeg hadde satt rompa mi i iallefall!
BF:cool2
Setebredden er vel den samme på comfort?
Grunnen til at jerg spurte var at jeg skal til KIA og retur fra DAR i februar.
Av og til setter de opp 773 og av og til 772 på denne ruta ser jeg.
Så jeg lurte egentlig på om det var verdt pengene å oppgradere til comfort.... ?
Se mitt sitat fra min datter som fløy AMS-JRO og JRO-AMS. Det var verre å fly KLM enn å bestige Kili.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.