KLM A-330

Originally posted by Airbus 330
Originally posted by KLMfan
Den er pen i KLM's nyeste farger....liker den også i NWA nye design!

ALLE Airbus 330 er vel pene.:spin:

Airbus 330.:)

Det er mulig DU er pen, skal ikke uttale meg om det siden jeg aldri har møtt deg ;), men FLYET er da da ikke noe spesielt med overhodet. A340-500 derimot....motorene "gjør" hele flyet.

Ønsker at den blir synlig på flyplassen til helgen:wow:
Da sliter jeg benkene rundt der på taket :spin:

Enig... A330 er alltid pen - men likr`n best når det blir litt lengde på den.

Leorim,

Jomfruturen blir KL 651 til Washington på 01-09-2005. Alle business-class seter er "utsolgt" (VIP). Deretter fölger Vancouver. Flyet blir på Schiphol mellom 25-08 til 01-09. Meningen er at den skal bri brukt for trening og at KLM medarbeidere kan se på den nye flytypen for KLM. Jeg tror den vil bli parkert på Schiphol-Oost. Det blir neppe synlig fra balkongen (like ved KLM maintenance hangarene). Man trenger i alle fall minst en 300mm for å kunne fotografere fly som står parkert på östsiden av flyplassen. Jeg anbefaler å ta buss til Schiphol-Oost. Det går flere busser i timen. Er du heldig så kan du lage et fint foto der borte men det kan hende den heller ikke er godt synlig fra Schiphol-Oost heller.

Lykke til.

Kan jo håpe at KLM blir mer fornøyd med A330 enn det de var med A310...

EB,

Eller kanskje ikke. Desto mere misfornöyde KLM er, desto kortere blir ventetiden til KLM-787 .

Beechdriver

:spin:

Originally posted by EB

Enig, bare se til Mytravel's A330-300. Den er jo bærre lækker.:up:
Synes SAS sine A340-300 ser litt puslete ut med de små motorene, da er det MYE bedre og se LH sine A340-600.:devot:
Tenk og få sett den med SAS farger da.:spin:

Originally posted by Airbus 330
Originally posted by EB

Enig, bare se til Mytravel's A330-300. Den er jo bærre lækker.:up:
Synes SAS sine A340-300 ser litt puslete ut med de små motorene, da er det MYE bedre og se LH sine A340-600.:devot:
Tenk og få sett den med SAS farger da.:spin:

Man kan jo alltid håpe....

Originally posted by EB

Det har jeg faktisk hørt flere damer si også, så det er nok ikke bare deg EB!! :thumbup

Etter Washington foelger Nework og ikke Vancouver. I februar foelger Accra og deretter Bahrain....Alt under forbehold.

Beechdriver

Back