T TLS at OSL Flyer Medlem 13 Feb 2019 #1 Fra Airliners.net: http://www.airliners.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=1415457 Dette ser ikke bra ut...
Fra Airliners.net: http://www.airliners.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=1415457 Dette ser ikke bra ut...
Someone Moderator Medlem 13 Feb 2019 #2 744 maskinen tok jo bare wingleten, som vel kan skiftes sånn rimelig greit. men mulig det kreves litt mer arbeid for høyderoret på 787'n?
744 maskinen tok jo bare wingleten, som vel kan skiftes sånn rimelig greit. men mulig det kreves litt mer arbeid for høyderoret på 787'n?
S Scandinavien_Airlines ScanFlyer Gold 13 Feb 2019 #3 Someone said: 744 maskinen tok jo bare wingleten, som vel kan skiftes sånn rimelig greit. men mulig det kreves litt mer arbeid for høyderoret på 787'n? Click to expand... Skaden betyder at maskinen bliver pensioneret FØR TID, er hvad jeg selv regner med, Dremaliner = shit.
Someone said: 744 maskinen tok jo bare wingleten, som vel kan skiftes sånn rimelig greit. men mulig det kreves litt mer arbeid for høyderoret på 787'n? Click to expand... Skaden betyder at maskinen bliver pensioneret FØR TID, er hvad jeg selv regner med, Dremaliner = shit.
Someone Moderator Medlem 13 Feb 2019 #4 Scandinavien_Airlines said: Skaden betyder at maskinen bliver pensioneret FØR TID, er hvad jeg selv regner med, Dremaliner = shit. Click to expand... En winglets er en del som lett kan skiftes, så maskinen er nok ganske snart tilbake i trafikk
Scandinavien_Airlines said: Skaden betyder at maskinen bliver pensioneret FØR TID, er hvad jeg selv regner med, Dremaliner = shit. Click to expand... En winglets er en del som lett kan skiftes, så maskinen er nok ganske snart tilbake i trafikk
jameson82 Flysitter 13 Feb 2019 #5 Dårlig dag for AF/KLM gruppen da også det samme skjedde i Paris mellom en AF 777 og Air Mauritius a350 https://www.lemauricien.com/article...ats-majeurs-a-un-airbus-a-350-dair-mauritius/
Dårlig dag for AF/KLM gruppen da også det samme skjedde i Paris mellom en AF 777 og Air Mauritius a350 https://www.lemauricien.com/article...ats-majeurs-a-un-airbus-a-350-dair-mauritius/
Someone Moderator Medlem 21 Mar 2019 #6 PH-BFV, 747-400 maskinen, var forresten tilbake i luften med ny winglet etter 3 dager. PH-BHA, 787 maskinen, derimot trengte ca 5 uker før den kom i luften igjen og er første tilbake i trafikk nå
PH-BFV, 747-400 maskinen, var forresten tilbake i luften med ny winglet etter 3 dager. PH-BHA, 787 maskinen, derimot trengte ca 5 uker før den kom i luften igjen og er første tilbake i trafikk nå