Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by CK
SAS og reisebyråene har spilt med åpne kort om disse avtalene i alle år - Konkurransetilsynet har godkjent avtalene og praksisen. Begynner Kjos & Co. å merke at SKBU biter tilbake - det er andre utspillet på to dager fra Kjos om konkurrenten. Kanskje han heller skulle konsentrere seg om egen butikk??
Originally posted by CK
nå er det litt påstand mot påstand - Norwegian hevder at byråene tilbød dyrere billetter enn det som var tilgjengelig, mens byråene avviser det. At DY selger mindre gjennom byråene enn SK burde de vel bare være glade for? Og jeg tror det kan ha sin naturlige forklaring, de som bruker byråer er kanskje ute etter et litt annte produkt enn det Norwegian tibyr?
Originally posted by P.A. VIKING
Det er jo fullt mulig for oppdragsgiver å bestille en slik undersøkelse , og få det svaret han ønsker .
Originally posted by Someone
Med tanke på den negative omtalen som DY har fått i sommer tenker jeg nok dete bare er ett forsøk fra Kjos sin side til å få litt negativ PR over å¨SAS
Originally posted by LN-KOG
Med tanke på den negative omtalen som DY har fått i sommer tenker jeg nok dete bare er ett forsøk fra Kjos sin side til å få litt negativ PR over å¨SAS
Det beste forsvar er angrep og det vet en gammel CF-104-sjaffør. Og ikke minst PR-folkene hans. Jeg har selv vært i den bransjen. Det er enkelt: Man blir angrepet på ett hold. Javel, da finner du en sak som er mer interessant for mediene og får startet en sak. Det finnes nok av "tamme" journalister der ute.
Can't blame a man for tryingOg selv om jeg mener at Kjos i dette tilfellet bare kommer med vås, så må jeg innrømme at han bare gjør jobben sin
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.