Kjøp Norwegian-bag - og sjekk den inn gratis

Re: Kjøp Norwegian-bag - og sjekk den inn gratis

Seriøst, mange av dere som mener dere er HiSo flyer's, Norwegian ligner mer og mer på LCC som dere hater å kommentere i fellesskap......

Da har jeg kjøpt meg en bag, kom dumpende en epost fra Norwegian om at prisen nå var nede i 999 penger.. For min del er det 999 cash points, så da er det jo bare bonus!

Jeg kjøper ikke denne bagen fordi jeg kan forsvare det med spart bagasjegebyr, men av den enkle grunn at min kjære samsonite har ånda ut at jeg følgelig trenger en ny koffert.
Blir nok å kjøpe meg en vanlig koffert også, men jeg har sansen for Norwegian og den bagen passer fint til Firefox pc veska mi!!:cool:

I begynnelsen av 2012, fikk jeg mulighet til å oppgradere med et år til med Norwegian-bagen min, noe som jeg gjorde og som sparte meg for en pen slant penger.
Nå har ikke det tilbudet poppet opp, noen andre som har fått det, eller har det forsvunnet ut i det store svarte hullet? Kanskje ikke veldig overraskende, den bagen har betalt seg mange ganger for min del.

Fikk i dag en epost fra Norwegian med tilbud om å fornye med ett nytt år for kr 349. Ikke noe vanskelig valgt det, fornyet nå. Får bruk for den allerede fredag kveld til London.

Ser ut som det blir en del turer med nas i år, så dette passet bra.

Noen som har en slik bag liggende som de vil selge meg?

Jeg har altså slitt ut min på rett i overkant av 3 år, den har dog vært med på et hundretalls reiser, blitt lempet inn og ut av alt for mange fly, så jeg kan ikke klage.

Men nå nærmer glidelåsen seg slutten og selve bærehåndtaket i toppen løsner any day.
Må alt i alt si at jeg er meget fornøyd med denne, særlig med hjulene som er gode!

De tre årene man kunne kjøpe "gratis" bagasje var også verdifulle, da jeg tjente inn det flerfoldige ganger, men ting som er for godt til å være sant varer som regel ikke så lenge! :-D

Back