Kjøp Norwegian-bag - og sjekk den inn gratis

Re: Kjøp Norwegian-bag - og sjekk den inn gratis

HellyHansen har, så vidt jeg kan skjønne, klart å gjøre bagene sine til nærmest et moteplagg. Jeg synes ihvertfall jeg ser knallgule og knallrøde HH-bager, med ikke helt ubetydelige logoer, overalt i Oslo. Og de kan ikke fraktes gratis en gang.

Jeg skal ikke afvise, at det er mig der ikke følger med i moden eller er gået glip af en retro-bølge, men her i Danmark vil jeg mene Helly Hansen-brandet mest er et 80'er fænomen - hvor det til gengæld var meget stort. Synes ikke jeg ser det i gadebilledet her.

Men som sagt, så følger jeg heller ikke voldsomt med i hvad bag-trenden er ;)

Helly Hansen er forøvrig et populært ghetto-merke her borte.... brukes mye i 'tvilsomme' svarte miljøer.

Gjelder det seilertøyet til HH eller boblejakker etc? :)

Jeg skal ikke afvise, at det er mig der ikke følger med i moden eller er gået glip af en retro-bølge, men her i Danmark vil jeg mene Helly Hansen-brandet mest er et 80'er fænomen - hvor det til gengæld var meget stort. Synes ikke jeg ser det i gadebilledet her.

Men som sagt, så følger jeg heller ikke voldsomt med i hvad bag-trenden er ;)

Da følger du nok ikke med nei ;)

Helly Hansen selger faktisk mer enn noen sinne (og slår godt ann hos de trendye), de gjør det faktisk også ganske bra mot den profesjonelle maritime industrien.

Fraværet i Danmark kan nok være en noe høy pris?

Helly Hansen er forøvrig et populært ghetto-merke her borte.... brukes mye i 'tvilsomme' svarte miljøer.

Jeg tror HH har begynt å komme seg bort fra det miljøet nå etter en del aktive tak. De fleste dyre merker (selvfølgelig godt brandede som syntes) slår jo godt ann i de miljøene... :cool:

Attachments

• LV.jpg
    LV.jpg
    9.4 KB · Views: 798
Last edited:

Når man leser betingelsene for bagen, så kan det nesten virke som man får en gratis bag lagt på alle bestillingene sine, og dermed ikke behøver å bruke den fysiske bagen?

Når man leser betingelsene for bagen, så kan det nesten virke som man får en gratis bag lagt på alle bestillingene sine, og dermed ikke behøver å bruke den fysiske bagen?

Det slo meg også - og at dermed kan virke som en "fee" for en gratis bag/reise..

LOL... That's a first... Rimelig upscale og bra kvalitet i de miljøene jeg frekventerer i, men jeg foretrekker North Face

Jeg har mottatt mange ransler, bagger og pcvesker med reklame på igjennom livet og disse har alltid vært gratis. (Har fått flere SAS trillekofferter som har ett diskret SAS merke foran og en flott bag som står SAS Flight Academy, alle gratis og selvsagt gratis å sjekke inn ;))

Ikke tale om at jeg vil betale 1200 bols for å tasse rundt med en Norwegian bag eller en SAS bag for den del...

Last edited:

MOD

Vi ber om at alle holder seg mest mulig til topic som er DY med sin kjøp en bag og ta den med gratis, og ikke motediskusjoner ;)

/MOD

Dette var en tøff måte å skape litt blest på. Liker denne typen markedsføring veldig godt - annerledes og samtidig gir den mottakeren noe tilbake.

Skjønner ikke helt innleggene her som synes det er for dyrt for en bag - regnestykket mitt ser slik ut: du betaler 1299 for en bra bag. I tillegg får du sjekket den inn gratis ut 2011. Trenger du en bag og reiser litt med DY er dette en bra deal.

Tror ikke det er så mange som kjøper bagen bare for å slippe innsjekkingsgebyr...

Hvem vil fly rundt som en levende reklamestolpe i ett år?? Merkelig å prise et reklameprodukt til 1249 kr.

Vi løper alle (de aller aller fleste) rundt som levende reklamestolper på en eller annen måte. Selv om jeg ikke trenger bagen og ikke har behov for så mye DY-transport synes jeg det var en kjempegod og kreativ ide fra "diamanten" på Fornebu. Hva med et Norwegian-skitrekk neste gang? (hint, hint)

Hvem vil fly rundt som en levende reklamestolpe i ett år?? Merkelig å prise et reklameprodukt til 1249 kr.

Hva er merkelig med det? Kofferten var jo flott og oser kvalitet. Mange vil jo også reklamere for et produkt de liker godt, nemlig DY.

God ide av Norwegian.
Har selv en bag av samme type, men et annet merke, og har brukt den veldig mye. På bar asfalt går den på hjul, og når snøen laver ned går den lett opp på ryggen. I motsetning til TNF-bagene har de hjul og håndtak, noe som er veldig bra.
HH sponser flere av verdens råeste skikjørere, så det er ikke noe å si på hverken image eller kvalitet.
Selv er jeg veldig glad for at jobben supplerer bager av nesten samme type, uten antydning til en liten firmalogo engang ;)

Det her er en briljant ide - jeg liker'n jeg :D

Så får dere andre som syns det er noe søppel ,"vil aldri" etc...-seile deres egen sjø.Smaken er som baken osv.

Godt sagt! Har kjøpt en selv og dette er en god deal - billligere enn å kjøpe bare HH-bag uten avtale. Synte også baggen var tøff jeg, men det er min smak:-) Blir spennende å se om man må kjøpe ny bag for 2012 eller om man bare kan betale en fee for et nytt år. Tror dette kan bli populært, ja.

Hva er merkelig med det? Kofferten var jo flott og oser kvalitet. Mange vil jo også reklamere for et produkt de liker godt, nemlig DY.

Oser av kvalitet? Jeg synes den fremstår som billig med all den reklamen. Jeg liker Norwegian - men skjønner ikke hvorfor jeg skal reklamere for dem.

Oser av kvalitet? Jeg synes den fremstår som billig med all den reklamen. Jeg liker Norwegian - men skjønner ikke hvorfor jeg skal reklamere for dem.
HH er vel ikke akkurat billig.
Om du ikke liker å reklamere for Norwegian er det jo bare å la være å kjøpe den.
Ikke verre enn det.

hehe. Oser av kvalitet. Bruker du denne setningen om en Rolls Royce Phantom, så skal jeg ikke arrestere deg, men på denne bagen blir det feil.

Noen som vet hva denne bagen koster i innkjøp?
Jeg vil ikke bli forundret hvis det er under 200 kroner.

Helly Hansen har vel aldri vært hverken spesielt billig eller dårlig?

hehe. Oser av kvalitet. Bruker du denne setningen om en Rolls Royce Phantom, så skal jeg ikke arrestere deg, men på denne bagen blir det feil.

Noen som vet hva denne bagen koster i innkjøp?
Jeg vil ikke bli forundret hvis det er under 200 kroner.

Det oser nok ikke kvalitet av billigbager til undr kr 200 nei. En 50 liter (altså 2/3 av denne 75 liter bagen) koster kr 1299 på webshopen til HH. Vi som har lastet hudretusenvis av bagger gjennom mange år vet det er stor forskjell på kvaliteten ja :-)
Her er baggen hos HH: http://shop.hellyhansen.com/NO/item/67010/?partner=6025&t_type=src&t_type=cat

Back