• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kjevik i dag

...og noe finere skal man vel egentlig lete lenge etter i Norge...., ja bortsett fra den gamle Braathens-livery'n da. :)

Fint bilde av Braathens-flyet. Har også knipset Dornieren, måtte ut 2 ganger for jeg klarte å ta bilder med for store innslag av gjerde. Må ha vært der for andre gang en 20-30 min etter deg.

I tillegg kom denne i kveld, Air Maltas A320 9H-AEI.

Attachments

• airmalta.jpg
    airmalta.jpg
    62.9 KB · Views: 5
Jeg ble virkelig overrasket over at det kom så mange spesielle fly til Quarten i år. Har mottatt bilder fra GBM som skal på Kjeviksiden med det første.

Det som også overrasket meg var det ufyselige været på Sørlandet. Har selv vært på campingferie i Sverige siden 2. juli og opplevd knallblå himmel og kvelende hete hele tiden.

Det kom seg, og de siste dagene har det vært glovarmt. Nå er det 27,3 grader i skyggen her. Varmt...

Back