• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kjempesuksess...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Over 30000 personer har frivillig registrert seg på sasbraathens.no for å få julekalenderen på mail hver dag frem til jul!!! Det kan bli solgte flyseter av slikt!

Replying to Topic 'Kjempesuksess...'

Legges billettene ut kl 2400, eller 0800 eller et annet fast klokkeslett hver dag?

I fjor var det 08.00....

Ja vet det, men er det kl 08 i år også....bare lurte på om jeg skal sjekke dataen FØR jeg legger meg :D

Vet ikke...men klokken 24:00 sover jeg min dypeste søvn - men så står jeg opp sammen (eller var det samtidig) med Lundteigen!!!

Den første luken åpnes kl 0800 , 01 desember. hvis noen skulle være i tvil

Jeg har sett tilbudene,men kan ikke kommentere noe som helst om hvordan disse er. hvor, hvor bra de er og alt det der..

Men det er jo bra at noe vi gjør er bra ;)

Skal se at vi får et og annet innlegg og sikkert et og annet kjøp blant oss her på forumet....

Ja det blir vel en daglig tråd om dette vil jeg anta, om enn ikke kjøp så i alle fall hva som er billig.
Bare det ikke blir for mye da.....tenk om en skal rapportere alle adventskalendre hver dag og alle kjøp.

Gruer meg nesten litt:sarc

Vil anta at SAS kommer med et veldig bra tilbud første dagene så mange/enda flere får øynene opp for kalenderen. Dessuten er det jo smart å fylle opp flyene etter nyttår hvor det vanligvis er lite folk som flyr og endel tomme seter.

Det er ikke bare i SAS det er tomme seter etter nyttår men også i Norwegian og de aller fleste flyselskapene i hele verden.

Hva gjør forresten Norwegian i adventstiden?

Norwegian har nye tilbud hver eneste uke fram til jul....på www.norwegian.no

Nå er klokken snart 08 men SAS sin kalender har ikke åpnet ennå.....er nok ikke før kl 08 nei

Alicante til NOK 1445,-....

I Danmark har de Shanghai til DKK 3400,- Urettfeigt:wow:

Slapp av... Det kommer nok langruter på den norske siden også.

Originally posted by Olap

I Danmark har de Shanghai til DKK 3400,- Urettfeigt:wow:
Så log dog ind på den danske site og book turen - sværere er det vel ikke!
Jeeezzzz:wow: Du kan jo tage NB derned!

Tja....litt skuffende destinasjon sammenliknet med hva våre skandinaviske brødre fikk i sen første luke, men det ordner seg nok. Hvorfor kjører man ikke samme tilbud i alle 3 land samme dag om en likevel får tilbud til de samme destiansjonene i løpet av desember likevel?

Er det bare meg som har problemer med å åpne luken...? Ingenting skjer når jeg klikker på hus nr. 1.... :(

jy

Klikk nedenfor pilen...

Enig at SAS burde vite at nordmenn ville begynne å sutre når det ikke ble sosialdemokratisk likt - eller samme pris. Hva blir reaksjonen hvis det blir Oslo i en svensk eller dansk luke? Fy SAS...eller?

Back