J Jerry ScanFlyer Blue 9 Jun 2012 #22 TKDahl said: Meget meget lekkert, er ikke annet å si !!! :up: Ser frem til Sola og Bodø bildenen dine ja TK :fly Click to expand... I Stavanger jeg var kun bare på lørdag, kanskje bildene vil være klar i morgen terje t said: Mye flott, synd du ikke fikk med "hele" -6 er. Click to expand... Dessverre, for lang linse
TKDahl said: Meget meget lekkert, er ikke annet å si !!! :up: Ser frem til Sola og Bodø bildenen dine ja TK :fly Click to expand... I Stavanger jeg var kun bare på lørdag, kanskje bildene vil være klar i morgen terje t said: Mye flott, synd du ikke fikk med "hele" -6 er. Click to expand... Dessverre, for lang linse
viking1965 ScanFlyer Silver 10 Jun 2012 #23 Knallserie med noen flotte panoreringer Personlig sliter jeg voldsomt med panorering,men med litt hjelp av Photoshop ordnær det seg nok:colgate:
Knallserie med noen flotte panoreringer Personlig sliter jeg voldsomt med panorering,men med litt hjelp av Photoshop ordnær det seg nok:colgate: