Kiribati i juni.

Sondbjo

ScanFlyer Gold
Hei, Jeg drar 3-6 juni til Kiribati. Jeg lurer på om, noen her på forumet har vært der? Jeg har lest litt rundt men, finner ikke veldig mye. Er de turene som kiribati-tourisme organiserer noe vært å dra på? De er dyre! Jeg har et fly fra NAN-HKG den 8 juni. Er det nok tid med tanke på forsinkelser? Hvordan er Air Pasifics "on time preformance"? Jeg har hørt diversse om dem...

Har ikke vært der selv, men har en bereist kompis som jobber i Reisebazaar som har vært der. Tror du kan finne noe info på hjemmesidene deres om du søker på "Kiribati".

http://reisebazaar.no/default.aspx

Takk for link :)
Jeg søkte litt og, fant ut de hadde en 32 dagers tur til 64000 kr :O Infoen ellers er omtrent det som står de fleste steder. Er det noen her som har reist med Air Pasific? Er de å stole på når det gjelder sikkerhet og punktlighet?

Takk for link :)
Er det noen her som har reist med Air Pasific? Er de å stole på når det gjelder sikkerhet og punktlighet?
Ja, reiste med dem i fjor (de har nettopp byttet navn til Fiji Airways). Det var helt greit (type terningkast 4) da - men det burde gå opp et hakk når de er ferdig med å bytte ut flåten i løpet av året. De 25 år gamle 744ene skal bort, og nye 332er med AVOD er på vei inn. Har ikke hørt/lest om problemer med sikkerhet/punktlighet. Mine to flighter gikk på tiden, men det sier ikke nødvendigvis så mye. ;)

Edit: Ser nå først at turen din var for et par uker siden. Men lar innlegget stå i tilfelle andre har nytte av det.

Last edited:
Jeg kanselerte Kiribati da jeg ikke fikk noe svar fra de som jeg hadde tenkt å leie leilighet hos. Jeg dro til New Zealand i stedet og det angrer jeg ikke på. Flightene gikk bra og flyene var på tiden. Jeg prøvde begge classer. Og economi er bra med ladeplass til pc om man har adapter. Det er første gang jeg ser dette på ekonomi. Begrenset utvalg av filmer på avoden og noen av filmen må man betale 35 kr per stk for. Om man finner tilbud i C så er det absolutt værtt penegene :)

Back