Finnair med expansionsplaner

Replying to Topic 'Finnair med expansionsplaner'

Originally posted by Jörgen

Finnair kärran blir en 757:a i charterutförande 225 pax... Trångt som f..n
Nå sitter jo både nordmenn,svensker og dansker på en A330-300 som har 100 seter mer enn SAS sine med My Travel i tolv timer til Phuket.Så lenge det er billig så bryr vi oss ikke om det er litt trangt :sarc

Over 400 passasjerer hos Mytravel. Må jo være dønn trangt!

Originally posted by Hurum

Ja de har det,og at de har 360 passasjerer i en A 330-200 er ganske drøyt,når det normale er ca 290 i en to class konfigurasjon.

DK's A330-200 har også en Royal SunClass helt fremme i flyet. Toalettene er i "kjelleren". Alle seter har PTV. En kompis av meg jobber som CC i CPH og sier paxen stort sett er fornøyd med komforten ombord.

A330-300 har drøyt 400 seter men der finnes ingen Royal SunClass. Disse 3 maskinene er forøvrig leaset ut til Garuda.

Originally posted by MD11

DK's A330-200 har også en Royal SunClass helt fremme i flyet. Toalettene er i "kjelleren". Alle seter har PTV. En kompis av meg jobber som CC i CPH og sier paxen stort sett er fornøyd med komforten ombord.

A330-300 har drøyt 400 seter men der finnes ingen Royal SunClass. Disse 3 maskinene er forøvrig leaset ut til Garuda.

Mytravel's A330-300 tar 407 pax.
Og det er bare OY-VKG og OY-VKI som er Leaset ut til Garuda i vinter.
OY-VKH går rimelig fast på OSL i vinter, har observert den mange ganger der denne vinteren.:up:

Airbus 330.:)

Originally posted by Hurum

Nei, har flydd både meg VKG og VKH. Er som å sitte i økonomi-klasse ellers, så for oss som er vant til å reise billigst er det ingen forandringer. Merket lite forskjell på NWA og DK, bortsett fra bedre Inflight entertainment hos NWA..

Originally posted by Airbus 330

Originally posted by MD11

Mytravel's A330-300 tar 407 pax.
Og det er bare OY-VKG og OY-VKI som er Leaset ut til Garuda i vinter.
OY-VKH går rimelig fast på OSL i vinter, har observert den mange ganger der denne vinteren.:up:

Airbus 330.:)

Aha, så den ene 400 + pax kjerra går på OSL ja, trodde det også var serie 200 jeg. Hvilken versjon har flydd HKT fra BGO, SVG, BOO og TRD?

Back