• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Finnair med expansionsplaner

Replying to Topic 'Finnair med expansionsplaner'

Originally posted by Jörgen


Finnair kärran blir en 757:a i charterutförande 225 pax... Trångt som f..n
Nå sitter jo både nordmenn,svensker og dansker på en A330-300 som har 100 seter mer enn SAS sine med My Travel i tolv timer til Phuket.Så lenge det er billig så bryr vi oss ikke om det er litt trangt :sarc
 
Replying to Topic 'Finnair med expansionsplaner'

Over 400 passasjerer hos Mytravel. Må jo være dønn trangt!
 
Replying to Topic 'Finnair med expansionsplaner'

Originally posted by Hurum


Over 400 passasjerer hos Mytravel. Må jo være dønn trangt!
Ja de har det,og at de har 360 passasjerer i en A 330-200 er ganske drøyt,når det normale er ca 290 i en to class konfigurasjon.
 
Replying to Topic 'Finnair med expansionsplaner'

DK's A330-200 har også en Royal SunClass helt fremme i flyet. Toalettene er i "kjelleren". Alle seter har PTV. En kompis av meg jobber som CC i CPH og sier paxen stort sett er fornøyd med komforten ombord.

A330-300 har drøyt 400 seter men der finnes ingen Royal SunClass. Disse 3 maskinene er forøvrig leaset ut til Garuda.
 
Replying to Topic 'Finnair med expansionsplaner'

Originally posted by MD11



DK's A330-200 har også en Royal SunClass helt fremme i flyet. Toalettene er i "kjelleren". Alle seter har PTV. En kompis av meg jobber som CC i CPH og sier paxen stort sett er fornøyd med komforten ombord.

A330-300 har drøyt 400 seter men der finnes ingen Royal SunClass. Disse 3 maskinene er forøvrig leaset ut til Garuda.

Mytravel's A330-300 tar 407 pax.
Og det er bare OY-VKG og OY-VKI som er Leaset ut til Garuda i vinter.
OY-VKH går rimelig fast på OSL i vinter, har observert den mange ganger der denne vinteren.:up:

Airbus 330.:)
 
Replying to Topic 'Finnair med expansionsplaner'

Originally posted by Hurum


Over 400 passasjerer hos Mytravel. Må jo være dønn trangt!


Nei, har flydd både meg VKG og VKH. Er som å sitte i økonomi-klasse ellers, så for oss som er vant til å reise billigst er det ingen forandringer. Merket lite forskjell på NWA og DK, bortsett fra bedre Inflight entertainment hos NWA..
 
Replying to Topic 'Finnair med expansionsplaner'

Originally posted by Airbus 330


Originally posted by MD11



DK's A330-200 har også en Royal SunClass helt fremme i flyet. Toalettene er i "kjelleren". Alle seter har PTV. En kompis av meg jobber som CC i CPH og sier paxen stort sett er fornøyd med komforten ombord.

A330-300 har drøyt 400 seter men der finnes ingen Royal SunClass. Disse 3 maskinene er forøvrig leaset ut til Garuda.

Mytravel's A330-300 tar 407 pax.
Og det er bare OY-VKG og OY-VKI som er Leaset ut til Garuda i vinter.
OY-VKH går rimelig fast på OSL i vinter, har observert den mange ganger der denne vinteren.:up:

Airbus 330.:)

Aha, så den ene 400 + pax kjerra går på OSL ja, trodde det også var serie 200 jeg. Hvilken versjon har flydd HKT fra BGO, SVG, BOO og TRD?
 
Back
Top