Kim Jong Un flyr Antonov An-148

Wow, hvilke evner denne karen besitter. Jeg regner med at han etter turen ga noen råd og tips til 1 styrmann om hvordan han kunne forbedre sin teknikk og sine ferdigheter, så han ble en enda bedre pilot. Synn de ikke var innom Antonov fabrikken, så han kunne bidra til endringer på flyet som gjorde det enda bedre.
Hvilket flight nummer var dette? Kim1? un one? Jung one? rew force one? Dic 1?

Dette må jo være en dobbeltgjenger. Man ser jo ikke ansiktet i videoen.. Så mye piss av propaganda dette landet serverer verden altså! :headbang

Jeg har også flydd Antonov, men i satt i det andre setet, og det var en noe mindre utgave. :D Men det må jo være kjekt for diktatoren å ha noe å falle tilbake på :lol:

Så mye piss av propaganda dette landet serverer verden altså! :headbang

Propagandaen går ikke bare en vei. Forsvarer selvsagt ikke regimet i Nord-Korea på noe som helst måte, men det er utvilsomt mange vandrehistorier der ute om dette landet. Tilsynelatende tror folk på omtrent hva som helst de blir fortalt om Nord-Korea, helt ukritisk.

Propagandaen går ikke bare en vei. Forsvarer selvsagt ikke regimet i Nord-Korea på noe som helst måte, men det er utvilsomt mange vandrehistorier der ute om dette landet. Tilsynelatende tror folk på omtrent hva som helst de blir fortalt om Nord-Korea, helt ukritisk.

Så du mener at Nord korea er bedre enn sitt rykte? at interneringsleirene ikke finnes og at folk ikke plages ? ;)

Så du mener at Nord korea er bedre enn sitt rykte? at interneringsleirene ikke finnes og at folk ikke plages ? ;)

Du bør lese det Boeing_fan skriver én gang til tror jeg. Det han skriver er forresten helt sant..

Du bør lese det Boeing_fan skriver én gang til tror jeg. Det han skriver er forresten helt sant..

Tolket det han skrev som at det var mye propaganda mot Nord korea som heller ikke alltid var riktig, men mulig jeg tolket det feil.

Propaganda går begge veier. Men at Store Leder er et geni og egenhendig har underskrevet sitt eget pilotsertifikat, er vel åpenbart. :lol:

Derimot sies det at far hans Kim Jong-il (kjaere, store leder osv.) led av flyskrekk og helst reiste med sitt eget luksustog naar han skulle til noenlunde vennligsinnet utland, saa som Kina og Russland.

Paa en lang reise til Moskva paa den Transsibirske, sies det, fikk han hver morgen levert fersk hummer med helikopter. Og siden toget hans hadde forrang fremfor all annen trafikk, oppstod det forsinkelser for de ordinaere togene det tok dager aa ordne opp i.

Ser ut som vår store leder kun holdt på stikka under take off. Han har dyktige folk rundt seg
Beundringsverdig å se hvor dyktig denne lederen er! Selv fuglene sluttet å synge da faren falt bort. Han er en kjekk playboy!

Back