KAPUTT DY !!

men, MOW, da - det er jo den samme karen som her - han som kjøpte billetter til 19.000 til familien for å komme seg til Spania...

Lurer på om Kjos stiller i helsidesannonse i VG og sier "Unnskyld"? ;)

Uansett, EU-regler og Terms & Conditions eller ikke, DY har rotet det skikkelig til for seg selv her. Kritikken de får er i stor grad berettiget, det er ikke godt nok - og omdømmet har fått seg en brukbar ripe i lakken (selv om man glemmer fort...). Og sånn som de roter nå blir jeg litt bekymret for min egen tur hjem fra CPH 4/8...

Originally posted by CK

men, MOW, da - det er jo den samme karen som her - han som kjøpte billetter til 19.000 til familien for å komme seg til Spania...

Heh .. my bad .. morrakaffen virker ikke helt som den skal idag .. :angry:

Hva med å kansellere OSL-ARN og booke om til Fly Nordic, i verste fall SAS? En par TRD eller SVG avganger og booke om til SAS eller busse? Evt OSL-CPH og booke om til Sterling og SAS?

Billigere å kjøpe fullprisbilletter domestic/intra skandinavisk enn PRG-OSL..

Norwegian har vel ikke akkurat mange slike flyvninger en lørdag ettermiddag...

Originally posted by TG923

Hva med å kansellere OSL-ARN og booke om til Fly Nordic, i verste fall SAS? En par TRD eller SVG avganger og booke om til SAS eller busse? Evt OSL-CPH og booke om til Sterling og SAS?

Neida , men Tommy777 vet hva han snakker om han........øhhh

"Det er bare å kansellere......" ^_^

Originally posted by Thomas
Det ironiske er jo at DY har fly nok, det er bare det at de surrer rundt nede i Polen..

Så med andre ord har de ikke fly nok, ikke til driften i Polen og Norge. :rolleyes:

Men i morgen kommer KKT!! Reg'en er lagt inn så ENGM RAMP får den inn i systemet sitt, tok med KKY i samme slengen for den kommer vel om en liten stund den å.

Hilsen,
Laurenz

Originally posted by LN-FHU

Originally posted by TG923

Neida , men Tommy777 vet hva han snakker om han........øhhh

"Det er bare å kansellere......" ^_^

Beklager, det er greit at DY ikke flyr disse strekningene på lørdag, men hva med søndagen? Paxen var jo ikke hjemme før midnatt søndags kveld. Er en 36 timers forsinkelse er akseptabelt?

Mener du, LN-FHU, at DY gjorde det rette i denne situasjonen??

"Det er bare å la paxen vente i 36 timer og ikke bruke noe penger på å få dem hjem"

Originally posted by captaink

Hadde dette skjedd med SK hahahahahahaha.......................

hahahahahahh...................

hahahhahahh

Host opp et dokumentert eksempel der SAS har strandet passasjerer i 36 timer midt på sommeren uten arbeidskonflikt på en destinasjon som er under 2 timer unna.

Enig med deg der, 36 timer er ikke aksebtabelt. Ett og et halvt døgn altså. :exclamati
Når jeg tenker over det så kan jeg faktisk ikke huske å ha vært bort en lenge lang delay tidligere i mine 7,5 år på Gardermoen.

Hilsen,
Laurenz

Originally posted by Tommy777

Originally posted by captaink

Hadde dette skjedd med SK hahahahahahaha.......................

hahahahahahh...................

hahahhahahh

Host opp et dokumentert eksempel der SAS har strandet passasjerer i 36 timer midt på sommeren uten arbeidskonflikt på en destinasjon som er under 2 timer unna.

Er det ikke noe som heter at "latteren er idiotens eneste våpen når han går tom for argumenter"? :D

Blitt oppfordret til å svare på bloggen hans....hehe...

Nå snakker en vel snart ikke bare om agurk, men agurk-salat

Back