Kapasitetsøkning på Frankfurt - Stavanger

Re: Lufthansa CityLine forlater Stavanger Lufthavn

Originally posted by EB

Kan umulig være en trist nyhet... Større fly betyr bare at ruten går bra og at det er større sjanser for at den består...

Som jeg sa, positivt at de trenge større kapasitet.

Egentlig burde headingen på denne nyhetssaken istedet være "Lufthansa øker på Sola" ......?

Ruten kommer jo til å være en LH-flight, med totalt over 40 ekstra seter pr dag. Den etterhvert så berømte "mannen i gata" tenker hverken CityLine eller EuroWings, han tenker Lufthansa.....

BAe fly ?? noe så kjedeligt ! hmm mener de har en airbus fly... hmm A319 tror eg.... vet ike om selskapet har den fortsatt..

De har A319 fortsatt ja.

Uff, fra lokal LTT også! Fly med 5 APUer klatrer dårligere enn fly med to motorer...

Originally posted by LN-ATC

Uff, fra lokal LTT også! Fly med 5 APUer klatrer dårligere enn fly med to motorer...

Hahaha.

Men nå er jo siden borte fra Boarding... hva skjer a?:question: :question: :angry:

Originally posted by EK 007

Egentlig burde headingen på denne nyhetssaken istedet være "Lufthansa øker på Sola" ......?

Ruten kommer jo til å være en LH-flight, med totalt over 40 ekstra seter pr dag. Den etterhvert så berømte "mannen i gata" tenker hverken CityLine eller EuroWings, han tenker Lufthansa.....

Her har du helt rett!

Edruelig tekst er en klar fordel som overskrift for den enkelte tråd. Det samme gjelder innlegg!:-p

Re: Kapasitetsøkning på Frankfurt - Stavanger

Da var overskriften endret....
Fornøyd nå?

Originally posted by Vede

Har alltid likt CRJ'en til Lufthansaog syns den ser fin ut. Og det var kun Lufthansa som opererer med denne flytypen på Sola. Og jeg lover dere jeg er mer lei BAe og Avro enn jeg er 737 på Sola.

Flyselskapene kan faktisk ikke baserer sin flåteplanlegging og disposisjon basert på om flyet er fint eller ikke eller hva spottere liker :rolleyes:

Fullt klar over det Someone. :D

Back