Lufthansa gjenåpner Frankfurt - Stavanger

Re: Lufthansa gjenåpner Frankfurt - Stavanger

Jeg var med morgenflyet fra Frankfurt i dag, og jeg vil tippe ganske mange hadde mulighet for åpent nabosete. Derimot må det ha vært bortimot stinn brakke fra Stavanger basert på hvor mange det var ved gaten.

Kan vel egentlig heller ikke forvente så mye annet - 7 flyet er vel mest aktuelt for de få flyene som kommer inn om morgenen (og evt. de som kommer inn sendt om kvelden), mens andre veien åpner jo for en haug med connections.

Kan se ut som at Lufthansa gjør denne til en helårsrute og øker til to daglige avganger enkelte dager i uken, med avgang fra Stavanger kl. 06.25 og 12.30. Tyder på gode bookingtall gjennom sommeren.

Kan se ut som at Lufthansa gjør denne til en helårsrute og øker til to daglige avganger enkelte dager i uken, med avgang fra Stavanger kl. 06.25 og 12.30. Tyder på gode bookingtall gjennom sommeren.

Har alltid vært planen at med helårs men fint med økt frekvens :)
Blir en morgenavgang mandag, onsdag, fredag og søndag fra november ser det ut som.

Last edited:

Jeg vil tro at de tar opp kampen med KLM om langrute kundegrunnlaget også og antar at SAS kan forsvinne fra markedet.
Det kalles også posisjonering.

Back