• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kan noen sjekke tilgjengelighet på 907 i morgen?

ToreD

Flydiot
Medlem
Kan noen sjekke tilgjengelighet på 907 i morgen?

Hei folkens, fikk avslag på OT fra plus til biz på 907 i morgen.
Har noen mulighet til å sjekke om det er noe ledig i biz?
Ønsker å oppgradere med poeng i morra, men gidder ikke å møte opp så tidlig om det er fullt i biz.

Samtidig, har samme forespørsel inne på 908 den 17/4, så om noen kan sjekke den og hadde jeg jubla!!

Mvh Tore

Re: Kan noen sjekke tilgjengelighet på 907 i morgen?

Fult på biz i morgen, og nesten fult den 17.
Om OT går gjennom der blir jeg veldig overrasket. Men miracles do happen :-)

Tusen takk for hjelpen! Får evt prøve med poeng på returen da. Men bør overleve i plus også. Har kun prøvd biz i nye kabinen, men hørt mye positivt om plus. Du er ikke tilfeldigvis på noen av flightene?

Tore

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvordan finner dere ut av hva som er ledig? Skulle gjerne visst hvordan det ligger an på Pluss og biz sk940 nå den 15, om det kan være mulig for å kjøpe oppgradering på flyplassen.

Jeg flyr ingen av disse, har fri et par dager för en rekke med europaflighter.

Hvordan finner dere ut av hva som er ledig? Skulle gjerne visst hvordan det ligger an på Pluss og biz sk940 nå den 15, om det kan være mulig for å kjøpe oppgradering på flyplassen.

Skulle være muligheter med mindre det skjer noe spesielt.

Var ikke det bonusbilletter? I såfall er det ikke mulig å oppgradere de på flyplassen, tror jeg...

Var ikke det bonusbilletter? I såfall er det ikke mulig å oppgradere de på flyplassen, tror jeg...

Jo en av oss flyr på bonus... Det var dumt... Fløy biz for første gang ned og det var digg:colgate:

Back