Kan noen sjekke tilgjengelighet på 907 i morgen?

ToreD

Flydiot
Medlem
Kan noen sjekke tilgjengelighet på 907 i morgen?

Hei folkens, fikk avslag på OT fra plus til biz på 907 i morgen.
Har noen mulighet til å sjekke om det er noe ledig i biz?
Ønsker å oppgradere med poeng i morra, men gidder ikke å møte opp så tidlig om det er fullt i biz.

Samtidig, har samme forespørsel inne på 908 den 17/4, så om noen kan sjekke den og hadde jeg jubla!!

Mvh Tore

Re: Kan noen sjekke tilgjengelighet på 907 i morgen?

Fult på biz i morgen, og nesten fult den 17.
Om OT går gjennom der blir jeg veldig overrasket. Men miracles do happen :-)

Tusen takk for hjelpen! Får evt prøve med poeng på returen da. Men bør overleve i plus også. Har kun prøvd biz i nye kabinen, men hørt mye positivt om plus. Du er ikke tilfeldigvis på noen av flightene?

Tore

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvordan finner dere ut av hva som er ledig? Skulle gjerne visst hvordan det ligger an på Pluss og biz sk940 nå den 15, om det kan være mulig for å kjøpe oppgradering på flyplassen.

Jeg flyr ingen av disse, har fri et par dager för en rekke med europaflighter.

Hvordan finner dere ut av hva som er ledig? Skulle gjerne visst hvordan det ligger an på Pluss og biz sk940 nå den 15, om det kan være mulig for å kjøpe oppgradering på flyplassen.

Skulle være muligheter med mindre det skjer noe spesielt.

Var ikke det bonusbilletter? I såfall er det ikke mulig å oppgradere de på flyplassen, tror jeg...

Var ikke det bonusbilletter? I såfall er det ikke mulig å oppgradere de på flyplassen, tror jeg...

Jo en av oss flyr på bonus... Det var dumt... Fløy biz for første gang ned og det var digg:colgate:

Back