Frequent Traveller
Anthill kicker
I post #118 ovenfor her trekkes konklusjonen av Andreas Hermann-intervjuvet med ä spä et marked pä ca 320 VLAirfreighters i de kommende 20 är ... men dette er igrunnen en gross undervurdeing av SuperFreighterens virkelige markedspotensial : denne mälsetter seg nemlig for Modal Change, fra Shipping idag til Airfreighting sä snart det riktige verktöyet (en TEU-kompatibel airfreighter !) tilbyes Operatörene. En Tsunami av Modal Change vil da oppstä, og hver 1 % Modal Change tilsvarer 50 % större fläte av airfreighters enn pr idag. Dette er et nytt fenomen SOM IKKE INNGÄR i Airbus' WMF for air cargo ! Säledes er det riktige markedspotensialet for vär SuperFreighter : 320 stk PLUSS MODAL CHANGE-effekten ! (NB : det er inneforstätt at umiddelbart etter at SuperFreighteren kommer pä markedet, blir samtlige andre VLAirfreighters deklarert obsolette, hvorved disse faller ut av markedet oover natten : spesielt 747-8F, An-124, An-225 osv ...)